مردم مظلوم غزه در حال دفاع از موقعیت خود هستند

اقتصاد ایران: اردستان-امام جمعه اردستان گفت: جنگ مسئله خوبی نیست اما دفاع امر پسندیده‌ای است که اکنون مردم مظلوم غزه در حال دفاع از موقعیت خود هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان ضمن دعوت به تقوای الهی، اظهار داشت: برای اهل ایمان هشدار صورت می‌گیرد تا اهل غفلت نشوند و همواره مراقب دشمنان باشند، افراد باتقوا هیچ‌گاه داد و ستد و تجارتی آن‌ها را از یاد و خدا باز نمی‌دارد که همه افراد باید سعی کنند این‌گونه باشند.

وی افزود: در هرجامعه وقتی حکومت تشکیل می‌شود، یکسری از افراد وظایف خاصی در برابر مردم دارند، این‌ها مسئولان و حاکمان هستند که باید ویژگی‌هایی را داشته باشند تا مسئول شوند.

امام‌جمعه اردستان تصریح کرد: عدالت محوری در بسیاری از مناصب حکومتی و معنوی شرط است، در برخی موارد عدالت شرط قطعی و حتمی بوده و کسی که مال و جان مردم زیردست اوست باید عدالت محور باشد.

دهشیری خاطرنشان کرد: جنگ مسئله خوبی نیست اما دفاع امر پسندیده‌ای است که اکنون مردم مظلوم غزه در حال دفاع از موقعیت خود هستند و مردم لبنان برای حیات و موقعیت خود مبارزه می‌کنند.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: امید می‌رود با حرکت حزب الله لبنان و جبهه مقاومت، شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم و جهان عاری از این رژیم منحوس باشد.

امام‌جمعه اردستان بیان کرد: در آستانه هفتاد و نهمین سال تشکیل سازمان ملل هستیم، در دوم آبان ۱۳۲۴ بعد از جنگ جهانی دوم این سازمان با هدف پایان دادن به جنگ و دفاع از مظلوم تشکیل شد اما متأسفانه در این راستا فعالیت مؤثری نداشته است.

دهشیری ادامه داد: در سال ۱۳۳۱ وزیر خارجه وقت ایران در نامه‌ای قطع رابطه سیاسی ایران و انگلیس را اعلام کرد، ملی شدن صنعت نفت، مخازن نفت را از دست انگلیسی‌ها خارج کرد اما آنان این را قبول نداشتند.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر، پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری اعلام شد، یادآور شد: نبرد علمی و نفس‌گیر کنکور همه ساله تکرار می‌شود و عده‌ای پذیرفته می‌شود که به قبول شدگان تبریک گفته و از دیگر افراد می‌خواهیم که مأیوس نشوند تا موفقیت‌های دیگری نصیب آنان شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ