رفع معضل ترافیکی شرق و شمال شرق تهران با پروژه‌ای ویژه

اقتصاد ایران: به گفته مسئولان شهری، با تکمیل پروژه بهسازی میدان سبلان و احداث زیرگذر میدان سپاه، معضل ترافیکی در شرق و شمال شرق تهران برطرف خواهد شد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به‌منظور ارتقای وضعیت ترافیکی در شرق و شمال شرق تهران، بازدید میدانی از پروژه‌های بهسازی میدان سبلان و احداث زیرگذر میدان سپاه با حضور هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، محمدهادی علی‌احمدی؛ شهردار منطقه 7، سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، و جمعی از مدیران شهری و راهور برگزار شد.

هدف از این بازدید بررسی روند اجرایی پروژه‌های فرامنطقه‌ای بهسازی میدان سبلان و احداث زیرگذر میدان سپاه بود. در این جلسه، مدیران شهری به تبادل نظر درباره آخرین تصمیمات برای تعیین مسیرهای جایگزین عبور و مرور در این دو میدان مهم پرداخته و بر اهمیت اطلاع‌رسانی به‌موقع به شهروندان تأکید کردند.

هادی حق‌بین؛ معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با تأکید بر ضرورت تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها، تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها می‌تواند به حل مشکلات ترافیکی در شرق و شمال شرق تهران کمک شایانی کند.

وی همچنین به بررسی و تعیین تکلیف معارضات و مسائل فنی مرتبط با پروژه‌ها پرداخت.

محمدهادی علی‌احمدی؛ شهردار منطقه 7 در این بازدید بیان کرد: میزان پیشرفت فیزیکی و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه‌ها تأثیر زیادی بر کنترل حجم ترافیک و کاهش تداخل وسایل نقلیه و راهبندان‌های طولانی در مناطق مذکور خواهد داشت.

سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز در این جلسه بر ضرورت همکاری میان نهادهای مختلف و اطلاع‌رسانی به شهروندان تأکید کرد.

وی گفت: هماهنگی میان شهرداری و پلیس راهور در این زمینه می‌تواند به بهبود وضعیت ترافیکی و کاهش مشکلات ناشی از ترافیک کمک کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ