تیم ملی نیمه اول بی‌برنامه بود/ دلیل برتری برابر قطر و اتفاق مثبت

اقتصاد ایران: پیشکسوت فوتبال ایران با تاکید بر این که تیم ملی در نیمه اول بی برنامه بود گفت: در نیمه دوم وقتی مهاجمان موقعیت های به دست آمده را به گل تبدیل کردند توانستیم برنده شویم.

علی جباری در گفت و گو با خبرنگار مهر و در خصوص عملکرد موفق تیم ملی برابر قطر گفت : برخلاف دیدار تیم برابر ازبکستان این بار تیم ملی یک بازی متفاوت را انجام داد و توانست به برد پر گل برسد . ملی پوشان ما از موقعیت های بدست آمده بهترین استفاده کرده و بجز ۴ گل چند موقعیت دیگه را هم از دست دادند . شاید اگر تیر دروازه و آفساید نبود با ۸ گل قطر پر مدعا راشکست می دادیم اما همین برد پر گل هم باعث صدر نشینی ایران شد تا با خیالی آسوده تر به بازی های بعدی فکر کند .

وی در پاسخ به این پرسش که چه عواملی باعث موفقیت تیم ملی شد گفت : به اعتقاد من دو عامل باعث پیروزی برابر قطر شد . اول اینکه تیم ملی منسجم بازی کرد ، بی برنامه نبود و بعد از خوردن گل شیرازه اش از هم نپاشید ضمن اینکه جنگ روانی همیشگی بازیکنان قطری نتوانست بر روی بازیکنان ما تاثیر بگذارد و ملی پوشان ما تمرکز خود را از دست ندادند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: یک علت مهم دیگر چارچوب شناسی مهاجمان ما بود که برعکس دیدار برابر ازبک موقعیت ها را یکی پس از دیگری به گل تبدیل کردند و اجازه ندادند که مدافعان قطر سازمان دفاعی خود را مستحکم کنند و عدم هماهنگی خط دفاع قطر و فرصت طلبی بازیکنان ما باعث خلق ۴ گل در یک بازی حساس شد.

جباری با انتقاد از بازی دقایق ابتدایی ملی پوشان کشورمان گفت : در دقایق ابتدایی اصلا خوب نبودیم و کاملا بی برنامه بازی کردیم اما گل قطر شوک خوبی به تیم ما بود .بطور حتم کادر فنی هم این موضوع را زیر نظر داشته و برای دیدارهای بعد این ضعف را برطرف خواهد کرد . نباید به راحتی با یک ارسال مستقیم گل بخوریم و تنها مدافعان نقش تماشاگر را داشته باشند . نیمه دوم کاملا بازیکنان به وظایف خود بخوبی عمل کردند و همین موضوع باعث پیروزی تیم ملی شد .

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن بهتر از همه بود گفت : همه خوب بودند در بازی های گروهی وقتی همه خوب باشند تیم برنده خواهد شد و اگر همه ضعیف باشند تیم نتیجه نخواهد گرفت . همه نفرات تیم ملی عالی بودند و آزمون و محبی توانستند از کار گروهی تیم ملی بخوبی استفاده کرده و گل زنی کنند. این پیروزی پر گل نشان می دهد مجموع تیم ملی به همدلی و صمیمیت رسیده و این اتفاق باید تا جام جهانی ادامه داشته باشد .

جباری در پایان خاطر نشان کرد: این برد نباید ملی پوشان را دچار غرور کند و این تصور برای آنها بوجود بیاید که دیدارهای بعدی را هم می توانند به راحتی و با گل های زیاد به پایان برسانند .برد برابر قطر را باید فراموش کرد و خود را آماده دیدارهای بعدی کنند ، یک اشتباه می تواند همه چیز را بر هم بزند پس باید غرور را کنار گذاشته و تنها به بازی های بعد فکر کنیم .ملی پوشان ما باید یک هدف داشته باشند و آنهم صعود به جام جهانی و شاد کردن دل مردم ایران باشد .

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ