شهرداری سنندج از دستگاههای اجرایی ۸۰۰ میلیارد تومان طلب دارد

اقتصاد ایران: سنندج- رییس شورای شهر سنندج از طلب ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری سنندج از دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز ابراهیم‌آبادی شامگاه پنج شنبه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با استاندار کردستان اظهار کرد: درحالی شهرداری سنندج بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات و دستگاه‌های اجرایی طلب دارد و تا این لحظه حساب هیچ کدام از ادارات را مسدود نکرده است اما اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به خاطر طلب چند میلیاردی، حساب‌های شهرداری را مسدود و مانع از پرداخت حقوق کارگران و پرسنل این نهاد خدمات‌رسان شده است

رئیس شورای شهر سنندج افزود: طرح تفصیلی شهر سنندج باید سه سال پیش نوشته می‌شد اما هنوز برزمین مانده است.

ابراهیم‌آبادی خاطرنشان کرد: در حالی که طرح تفصیلی شهر باید از سوی شورا مصوب و بعد ابلاغ شود، متأسفانه به واسطه بی‌مهری‌های راه و شهرسازی شورای شهر کمترین نقشی در این طرح تفصیلی نداشته است.

ابراهیم‌آبادی به مطالبه ۲۱ هکتاری زمین خالص مسکونی شهرداری سنندج از اداره راه و شهرسازی هم گریزی زد و گفت: این مطالبه هر بار به بهانه‌های مختلف پرداخت نشده است.

رئیس شورای شهر سنندج تصریح کرد: شهرداری سنندج در مجموع ۸۰۰ میلیارد تومان از ادارات و دستگاه‌های اجرایی طلب دارد با وجود اینکه حاضر به پرداخت نبوده‌اند تا این لحظه حساب هیچ اداره‌ای را مسدود نکرده‌ایم و همواره با رویکرد تسامحی برخورد کرده‌ایم.

ابراهیم‌آبادی تصریح کرد: اگر ادارات طلب شهرداری را پرداخت کنند بسیاری از مشکلاتی که امروز دامن شهرداری و شهر را گرفته رفع خواهد شد.

وی با ابراز گلمندی از رفتار اداره کل اوقاف در مسدود کردن حساب شهرداری گفت: مسدود کردن حساب شهرداری از سوی اداره اوقاف موجب شد که حقوق ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده کارکنان و کارگران این دستگاه خدمات‌رسان زمین بماند.

وی همچنین با بیان اینکه شرکت پتروشیمی و نیروگاه سیکل ترکیبی بخاطر آلایندگی‌های زیست محیطی باید ماهانه ۳۵ میلیارد تومان به شهرداری پرداخت کند، گفت: تا این مقطع حاضر به پرداخت حق و حقوق شهر نبوده انتظار داریم استاندار استان به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ