شهر گرگان زنده نیست/ مدیر ناکارآمد باید برکنار شود

اقتصاد ایران: گرگان-نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیری که نمی‌تواند کار را انجام دهد باید کنار برود و فضا را برای فرد دیگر فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که با تنش آبی مواجه است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای رفع این مشکل چاره‌ای جز احداث چاه وجود ندارد، افزود: برای رفع این مشکل باید هرچه زودتر سد نرماب راه اندازی شود که در غیر این صورت مردم شرق گلستان با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر گلستان جهت تکمیل سد نرماب نیازمند به سه هزار میلیارد تومان اعتبار است و با تکمیل این پروژه تمامی چاه‌هایی که در منطقه آب شرب را تامین می‌کنند از مدار خارج شده و در اختیار بخش کشاورزی قرار می‌گیرند.

وی در خصوص سد میرداماد گرگان هم افزود: طبق برآوردهای انجام شده ممکن است این پروژه طی ۶ سال آینده به بهره برداری برسد.

سنگدوینی با اشاره به اینکه یکی دیگر از راه‌های تامین آب شرب برای مردم شهر گرگان و غرب استان استفاده از آب دریا است، اظهار کرد: طبق توافق نامه‌ای که بین کشورهای حاشیه دریا خزر انجام شد تنها تا سال ۲۰۲۵ فرصت استفاده از آب دریا باقی است و می‌توانیم ۳۳ درصد آن را استفاده کنیم.

وی افزود: در حال حاضر منطقه پایین دست مانند گمیشان، بندرترکمن و آق قلا از آب شرب بالادست تامین می‌شوند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت نخست استان تامین آب شرب است چرا که زنده ماندن مردم، صنعت و کشاورزی در گروه آب است.

اکنون زیرساخت‌های کشور آماده افزایش قیمت برای بنزین نیست

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰۰ میلیون متر مکعب گاز در کشور در حال تولید است، یادآور شد: اگر بهینه سازی مصرف سوخت به درستی اجرایی شود سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار برای کشور سودآوری خواهد داشت.

وی مخالفت خود را در خصوص افزایش قیمت بنزین اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر زیر ساخت‌های کشور آماده اجرای این طرح نیست و با اجرای آن قشر ضعیف جامعه حتماً دچار آسیب خواهند شد.

سنگدوینی اظهار کرد: اگرچه انرژی در کشور ارزان است اما حقوق و درآمد مردم هم پایین است و در گام نخست باید چاره‌ای اساسی در این راستا اندیشیده شود.

مردم گرگان مستحق استفاده از خدمات خوب شهری هستند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به طرح ترافیکی شهر گرگان، گفت: باید برای شهر گرگان خط ویژه تاکسی و اتوبوس در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری نباید بودجه و درآمد مردم را برای پروژه‌های بزرگ مانند شهر بازی هزینه کنند بلکه باید در بخش خدمات رسانی به مردم استفاده شود.

سنگدوینی اظهار کرد: باید برای اجرای پروژه‌های شهری سرمایه گذار را وارد کار کرد.

وی از نارضایتی خود نسبت به روند مدیریت شهری خبر داد و ادامه داد: اکنون شهر گرگان زنده نیست و مردم گرگان مستحق استفاده از خدمات خوب شهری هستند.

مدیر ناکارآمد باید برکنار شود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیری که نمی‌تواند کار را انجام دهد باید کنار برود و فضا را برای فرد دیگر فراهم کند.

وی افزود: اکنون خروجی گرگان از ضلع شرقی به لحاظ ترافیکی دچار مشکل است که باید مدیران شهری چاره‌ای برای آن اندیشیده شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ