مس بدون محرم هم باخت/ کامبک استقلالی‌ها با درخشش بازیکنان خارجی

اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و مس رفسنجان با برتری پر گل شاگردان بوژوویچ به پایان رسید تا تیم مس بدون حضور محرم نویدکیا هم شکست بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و مس رفسنجان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر امروز پنج‌شنبه ۲۶ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ و با قضاوت سعید رحیمی مقدم و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه غدیر اهواز رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان میودراک بوژوویچ به پایان رسید.

ترکیب استقلال خوزستان: احمد گوهری، آرام عباسی، سیدمحمد حسینی، علی هلیچی، ابولفضل کوهی، سبحان پسندیده (۸۵- سجاد دانایی باغکی) اسماعیل بابایی (۸۵- محمد آبشک)، حامد بحیرایی، محمودمطلق زاده، کیانا نونس (۷۲- امیرمحمد محکم کار)، تیوی بیفوما (۸۵- سجاد شهباززاده)

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، سیدمجید نصیری (۲۵- محمد نژادمهدی) حسن جعفری، محمد مهدی‌زاده (۷۸- عرفان شهریاری) میثم تیموری، امیرحسین جولانی (۷۸- کوفی شولز) فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (۶۴- مهدی شریفی)، سباستین اسپاهیو (۶۴- رونی اوا وانکوای) محمد علی‌نژاد (کارت زرد) و بهنام برزای

در دقیقه ۱۹ توپ در اختیار بحیرایی قرار گرفت و او به نونس پاس داد و در حالی که بازیکن خارجی استقلال خوزستان در موقعیت گلزنی قرار داشت مدافع مس تکل موفقی زد و باعث شد تا این فرصت برای استقلال خوزستان از دست رود.

گل اول بازی توسط باقری

در دقیقه ۲۵ توپ به فرشید باقری رسید و او با شوتی محکم توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند و حساب کار یک بر صفر شد.

گل تساوی برای استقلال روی اشتباه بازیکن مس

در دقایق پایانی نیمه اول، روی حرکت خوب ابوالفضل کوهی توپ با برخورد به محمد مهدی‌زاده تبدیل به گل تساوی برای استقلال خوزستان شد. داور این گل را با سیستم VAR هم بازبینی کرد و در نهایت گل را سالم دانست.

پیروزی شاگردان بوژوویچ در نیمه اول

در دقیقه ۷+ ۴۵، بیفوما و نونس حرکت زیبایی را خلق کردند و توپ به تیوی بیفوما رسید و او به زیبایی توانست با ضربه‌ای چیپ دروازه مس رفسنجان را برای دومین بار در این بازی باز کند تا شاگردان بوژوویچ با کامبک و کسب پیروزی در نیمه اول راهی رختکن شوند.

VAR گل استقلال خوزستان را رد کرد

بازیکنان استقلال خوزستان نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۴ بیفوما با ضربه‌ای فنی توانست برای سومین بار دروازه حامد لک را در این بازی باز کند که پس از بازبینی صحنه توسط داور از طریق سیستم VAR گل سوم استقلال خوزستان رد شد.

گل سوم برای استقلال توسط نونس

در دقیقه ۵۸، باز هم روی حرکت ببیفوما و نونس استقلال خوزستان صاحب گل شد. با پاس بیفوما، نونس با ضربه‌ای دقیق توانست سومین گل تیمش را به ثمر برساند.

گل دوم مس توسط برزای

در دقیقه ۸۹ بهنام برزای روی پاس مهدی شریفی موفق شد دروازه احمد گوهری را برای دومین بار در این بازی باز کند.

در دقیقه ۳+ ۹۰ سجاد شهباززاده در موقعیتی تک به تک با حامد لک قرار گرفت اما نتوانست دروازه تیم سابق خود را برای چهارمین بار باز کند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که مس رفسنجان محرم نویدکیا را روی نیمکت خود نداشت و با هدایت امیرحسین پیروانی در این بازی به میدان رفت و برای سومین هفته متوالی متحمل شکست شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ