تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پل روستای بداب

اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پل روستای بداب خبر داد و گفت: مدیران برای اتمام پروژه‌های شهرستان تلاش مضاعف انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: برای اجرای سرشماری کشاورزی ۱۴۰۳ حسب دستور رئیس جمهور، همه دستگاه‌ها مکلف هستند امکانات را برای تحقق اهداف این سرشماری به کارگیری کنند.

وی ضمن تاکید بر سرشماری دقیق در همه حوزه‌ها برای داشتن برنامه‌ریزی درست، افزود: مدیران شهرستان تمام امکانات را به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای انجام یک سرشماری دقیق بسیج کنند.

وی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، کشاورزان و فعالان این حوزه برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان شفت شد و گفت: اطلاع رسانی صحیح این طرح موجب همراهی بهتر مردم و در نتیجه کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: این اطلاعات به ما کمک می‌کند بتوانیم نقاط قوت و ضعف کشاورزی شهرستان شفت را شناسایی و برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت و توسعه هدفمند کردن بخش کشاورزی در نظر بگیریم.

نقدی بیان کرد: برای اجرای بهتر سرشماری عمومی کشاورزی از ظرفیت رسانه‌ها و پیام رسان های داخلی و فضای مجازی، تبلیغات محیطی، صنوف کشاورزی و دهیاران به کشاورزان استفاده شود.

وی ادامه داد: دهیاران جدول ورزشی ۶ ماه روستایی تهیه و به بخشداران ارسال نمایند تا شور و نشاط در بین جوانان ایجاد شود.

تکریم ارباب‌رجوع باید در دستور کار مدیران شفت باشد

فرماندار شفت ادامه داد: تلاش و خدمت صادقانه مدیران به مردم در طول خدمت می‌تواند گام مؤثری در راستای ادای دین مدیران به شهدا باشد.

نقدی با اشاره به وجود بعضی مشکلات در سیستم اداری شهرستان تصریح کرد: اولویت رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب‌رجوع در ادارات باید در دستور کار مدیران شهرستان شفت قرار گیرد.

وی افزود: ارتباط با اصحاب رسانه شهرستان و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مطرح‌شده در فضای رسانه‌ای شهرستان باعث آگاهی بخشی به مردم خواهد شد.

فرماندار شفت به پروژه‌های نیمه اتمام شهرستان شفت اشاره کرد و گفت: مدیران برای اتمام پروژه‌های شهرستان تلاش مضاعف انجام دهند.

وی با اشاره به پل نیمه اتمام بد آب گفت: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتباری برای تکمیل این پروژه اختصاص داده شده و با پیگیری‌های راه شهر سازی این پروژه مهم به اتمام خواهد رسید.

نقدی با بیان اینکه تمامی مراحل انجام صدور پروانه ساخت شهرک امام زاده ابراهیم (ع) در حال انجام است، گفت: به زودی اولین پروانه ساخت برای این شهرک توسط بنیاد مسکن صادر می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ