امامت جمعه جایگاه استثنایی برای تبیین حقیقت و آگاه سازی مردم است

اقتصاد ایران: حجت الاسلام و المسلمین قمی نوشت: امامت جمعه، قوی‌ترین فرصت و جایگاه استثنایی مکتب برای تبیین و روشن ساختن حقیقت، آگاه‌سازی مردم، برانگیختگی جمعی و تمهید اجتماع همم مؤمنانه است.

به گزارش خبرگزاری مهر حجت‌الاسلام محمد قمی در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی را به عنوان امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در زنجان از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
برادر عزیز و گران‌مایه جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حسینی (زید عزّه الوارف)

امامت جمعه، قوی‌ترین فرصت و جایگاه استثنایی مکتب برای تبیین و روشن ساختن حقیقت، آگاه‌سازی مردم، برانگیختگی جمعی و تمهید اجتماع همم مؤمنانه است. این سنگر بی‌مثال، هم در ابتدای نهضت -به درایت امام بزرگوار ما- و هم در استمرار نهضت انقلاب اسلامی -به برکت مراقبت رهبر حکیم انقلاب- فواید متعددی داشته و ان‌شاءالله با بهره‌مندی موثرتر از جایگاه نمایندگی ولی‌فقیه و نیز بازخوانی راه‌بردی این ظرفیت بزرگ، از طرفی هم‌چون بازتولید مفاهیم معرفتی و مبانی انقلابی و گفت‌وگو و پاسخگویی متناسب به مسائل و شبهات با زبان روز و تبیین مستدل و البته رفتار پدرانه با اقشار مختلف مردم آن منطقه به‌ویژه جوانان، مؤثرتر خواهد بود.

انتخاب حضرت‌عالی به عنوان امام جمعه شهر مهم زنجان و نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان پربرکت زنجان، مایه‌ی شعفِ جمع دوست‌داران‌تان خصوصاً بسیاری از مردم اهل شور و شعور حسینی زنجان شد و ان‌شاءالله‌تعالی این‌بار گران‌سنگ را که فقیه حکیم و رهبر عزیز انقلاب بر عهده‌ی شما نهادند، هم‌چون مسئولیت‌های پیشین به‌خوبی به‌دوش خواهید کشید.

بنده در طول سالیان گذشته بالأخص دوره‌ی همراهی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، ناظر خدمات مثمر و مستمر حضرت‌عالی در محضر نورانی قرآن عظیم و شاهد تلاش‌های بی‌وقفه، دل‌سوزی‌ها و مجاهدت‌های فرهنگی شما بوده‌ام و دل‌ روشن است؛ همان‌طور که رهبر انقلاب در حکم مهم و ارزش‌مندشان برای جناب‌عالی تصریح نمودند، بتوانید با تکیه بر خلق‌خوش و توفیق انس با قرآن -که از اوصاف بارز شماست- تبلیغ عملی دین را در این جایگاه محقق نمایید. بنده نیز به عنوان کمترین خادم نهضت تبلیغ اسلام ناب از هیچ کمکی در این مسیر دریغ نخواهم کرد.
ان‌شاءالله موثر و موفق باشید

والسلام
محمد قمی
۲۶ مهر ۱۴۰۳ شمسی
۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ قمری

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ