تدابیر ارتش سوریه برای مقابله با حمله تروریست‌ها به حلب

اقتصاد ایران: ارتش سوریه برای مقابله با حمله احتمالی تروریست‌ها به شهر حلب در مناطق حومه این شهر استقرار یافته و خط دفاعی به طول ۱۵۰ کیلومتر برای مقابله با این حمله شکل داده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم، همزمان با افزایش تحرکات تروریست‌ها در ادلب و ریف حلب و گمانه زنی در خصوص حمله قریب‌الوقوع تروریست‌ها به شهر حلب و مناطق پیرامونی آن، ارتش سوریه یگان‌های زرهی خود را به این منطقه گسیل کرده و خط دفاعی به طول 150 کیلومتر در این مناطق ایجاد کرده است. 

همسو با تشدید جنگ در لبنان این ارزیابی در میان تروریست‌ها شکل گرفته است که با اشتغال نیروهای مقاومت در جبهه لبنان، این فرصت برای آنها ایجاد شده تا توازن قوا در سوریه را به سود خود تغییر دهند و کنترل شهر حلب، دومین شهر بزرگ این کشور را در اختیار بگیرند. 

آخرین تحولات سوریه , کشور سوریه , حلب , کشور ترکیه , گروه های تروریستی در سوریه ,

«حسن العجیلی»، روزنامه نگار سوری در این زمینه به خبرنگار تسنیم در حلب گفت: ارتش سوریه موقعیت خود را در شمال تقویت و تعداد زیادی نیرو به همراه ادوات زرهی و توپخانه‌ای و تانک هم به منطقه گسیل کرده است. این استحکامات در راستای آمادگی‌های ارتش سوریه برای واکنش به هرگونه حمله احتمالی گروه‌های تروریستی به ویژه جبهه النصره صورت می‌گیرد که مدتی است، اعلام کرده درصدد حمله به پایگاه‌ها و مراکز ارتش است. 

گروهک هیئت تحریرالشام (جبهه النصره سابق) و جیش الوطنی (ائتلاف تروریست های وابسته به ترکیه) تحرکاتی را در ادلب و ریف حلب در این زمینه آغاز کرده اند که همزمانی این امر با انتشار گزارش‌هایی درباره تسلیح این تروریست‌ها به پهپادهای اوکراینی و جابجایی ارتش ترکیه در نوار مرزی با سوریه این ارزیابی را ایجاد کرده که حمله تروریست‌ها به شهر حلب محتوم است.


انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ