باید قدردان فرصت خدمت به مردم باشیم

اقتصاد ایران: قم- رییس دفتر ویژه قوه قضاییه تصریح کرد: زمان خدمت به زودی به اتمام می رسد و باید قدردان این فرصت برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در سخنانی گفت: کارها باید برای رضای خداوند متعال و سربازی امام زمان (عج) و به صورت کامل، جامع مستحکم و به معنای قیام به فعل باشد.

حجت الاسلام یزدی بیان کرد: در سال‌های اخیر که در خدمت حجت الاسلام والمسلمین مظفری مدیر کل دادگستری استان قم بودیم، شاهد بودیم که گام‌های بزرگ و مؤثری در دستگاه قضائی استان قم برداشته شده و خدمات خوبی به کارکنان در عرصه‌های مختلف ارائه شده است.

وی بیان کرد: با مدیریت آقای مظفری اتحاد و هماهنگی خوبی هم بین مدیران دستگاه‌های اجرایی با دستگاه قضائی و هم در خود دستگاه قضائی در پیشبرد اقدامات وجود داشت.

رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه گفت: امام علی علیه السلام به نظم در امور و تقوا تاکید داشتند که در دوران مدیریت آقای مظفری نظم در کارها از ویژگی‌های بارز مدیریت وی بود که امیدواریم این اقدامات در دوره جدید نیز ادامه یابد.

وی ابراز کرد: آیت الله یزدی رئیس فقید اسبق قوه قضائیه در خانه و محل کار

آیه‌ای را نصب کرده بود که مضمون آن این بود که این میز به کسی وفا نخواهد کرد و اگر قرار است مدیریتی ماندگار شود به شما نمی‌رسید.

رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه تصریح کرد: زمان خدمت به زودی به اتمام می‌رسد و باید قدردان این فرصت برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جامعه باشیم.

حجت الاسلام یزدی بیان کرد: قم یک جهان شهر شیعی است که امیدواریم در دوره جدید خدمت حجت الاسلام موسوی در دستگاه قضا، خدمات خوبی به مردم استان قم صورت گیرد و این عملکرد مورد رضایت خداوند و اهل بیت علیهم السلام باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ