کشف ۹۰۰ گرم تریاک بلعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر اردستان

اقتصاد ایران: اردستان-فرمانده انتظامی اردستان از کشف ۹۰۰ گرم تریاک بلعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی صادق‌زاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح عملیاتی پیشگیری از قاچاق مواد مخدر، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضائی با نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به کلیه یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی شهرستان ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از استقرار در محل‌های تعیین شده تعداد یک دستگاه خودروسواری پراید که از شهرهای جنوبی کشور عازم پایتخت بود را متوقف و تعداد سه نفر سرنشینان آن را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی اردستان تصریح کرد: با توجه به حالات غیر عادی روحی و روانی سرنشینان خودرو مشخص شد حامل مواد مخدر بلعی هستند که جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شدند.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: پس از انجام عکس‌برداری رادیولوژی از معده متهمان، مشخص شد هر نفر تعداد ۳۰ عدد بسته ۱۰ گرمی، جمعاً ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را بلعیده و قصد انتقال آن به مرکز کشور را دارند که به همراه خودرو به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی بیان کرد: خودرو در پارکینگ متوقف، مواد مخدر کشف شده تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و متهمان نیز جهت تعیین تکلیف، تحویل مقامات قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان یادآور شد: از همشهریان خواهشمندیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ