نخستین یادواره ۱۱۲ شهید امدادگر خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی گفت: نخستین یادواره ۱۱۲ شهید امدادگر استان ۱۷ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی صبح پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای امدادگر و بهداری رزمی دوران دفاع مقدس گفت: شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند و امروز هر آنچه داریم، از برکت خون شهدا است.

وی افزود: سرفرازی ایران اسلامی در جهان در شرایط سخت تحریم و پیشرفت‌های مهمی که داشته‌ایم، مرهون خون شهدا است.

به گفته وی برگزاری یادواره برای شهدا حداقل کاری است که در این خصوص می‌توانیم انجام دهیم لذا همه دستگاه‌ها باید در برگزاری این یادواره‌ها همکاری لازم را در حد توان داشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در راستای برگزاری یادواره ۱۱۲ شهید امدادگر خراسان جنوبی، ۵۲ سبد غذایی که ارزش هر ۵ میلیون تومان با حضور رئیس هلال احمر کشور به خانواده جانباختگان معدن طبس اهدا می‌شود.

وی اهدای خون توسط اعضای هلال احمر و عموم مردم، افتتاح چند پروژه هلال احمر با حضور رئیس هلال احمر کشور، بهره برداری از سالن شهدای امدادگر قاین، اعزام ۱۱۲ کاروان سلامت به روستاها، نامگذاری ساختمان‌های هلال احمر استان به نام یکی از این شهدا را از جمله برنامه‌های هلال احمر در این خصوص اعلام کرد.

طالبی در ادامه یادآور شد: انجام خدمات امدادی و درمانی به منسوبان شهدای امدادگر استان و … از دیگر برنامه‌ها مورد نظر است.

طالبی تصریح کرد: در برگزاری این یادواره سپاه استان، ارتش، فراجا، شهرداری، هیئت رزمندگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری لازم را انجام خواهند داد و صدا و سیمای استان هم برنامه ریزی لازم را برای اطلاع رسانی در این خصوص، پخش زنده این یادواره از سیمای استان و یکی از شبکه‌های کشوری انجام خواهد داد.

به گفته وی چاپ کتابی درباره شهدای امدادگر استان و رونمایی از کتابی مرتبط با این موضوع در این یادواره توسط حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ