انهدام پی در پی تانک‌های مرکاوای اسرائیل توسط حزب‌الله

اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان در بیانیه‌های جدید خود از موشک‌باران شهرک‌های شمالی فلسطین اشغالی و انهدام دو تانک مرکاوای دیگر ارتش صهیونیستی خبر داده و اعلام کرد که تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در این عملیات‌ها به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان با صدور چندین بیانیه متوالی از موشک باران شمال فلسطین اشغالی و انهدام پی در پی تانک‌های مرکاوای ارتش اشغالگر خبر داد خبر داد.

بعد از بیانیه‌های بامدادی حزب الله که خبر از انهدام تانک‌های مرکاوای ارتش صهیونیستی داده بود، مقاومت در چهارمین بیانیه امروز خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 8:30 صبح امروز پنجشنبه 7 اکتبر محل تجمع نظامیان صهیونیست را در منطقه السدانه در مزارع اشغالی شبعا با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

حزب‌الله در پنجمین بیانیه خود هم اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 8:30 دقیقه صبح امروز، محل تجمع نظامیان صهیونیست را در مزرعه برختا در مزارع شبعای اشغالی موشک باران کردند.

در ششمین بیانیه امروز حزب الله هم آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 8:30 صبح امروز پنجشنبه، شهرک کفر فرادیم را در شمال اراضی اشغالی با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

حزب الله در بیانیه هفتم خود اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه دو تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را در ارتفاعات اللبونه با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به انهدام این تانک و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن گشت.

در بیانیه هشتم امروز حزب الله هم آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 9 صبح امروز پنجشنبه محل تجمع نظامیان صهیونیست در دروازه شهرک مسکافعام را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

بامداد امروز حزب‌الله لبنان در دو اطلاعیه اعلام کرد که رزمندگان این گروه مقاومت، دو دستگاه تانک مرکاوا را در بلندی‌های «اللبونه» با موشک هدایت‌پذیر مورد هدف قرار داده‌اند که موجب انهدام و آتش گرفتن این تانک و کشته و زخمی شدن خدمه آن شده است.

صحنه آتش‌ گرفتن تانک اولی، به طور زنده از شبکه المنار پخش شد که بسیاری را به یاد این سخن سید شهید مقاومت سید حسن نصرالله انداخت که در یکی از سخنان خود گفته بود، در صورت ورود ارتش اشغالگر به خاک لبنان، انهدام تانک‌ها و ادواتشان به شکل زنده پخش خواهد شد.

اما در عملیات دیگری مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای از حمله موشکی به شهرک «کریات شمونا» در مجاورت مرز لبنان و شمال فلسطین اشغالی خبر داد. در پی این عملیات چندین موشک به این شهرک که ماههاست خالی از سکنه شده و خانه‌ها به محل استقرار نظامیان اسرائیلی تبدیل شده است، اصابت کرد.

ارتش اسرائیل نیز با اذعان به آتش گرفتن یک ساختمان در کریات شمونا، از تلاش آتش‌نشانان برای خاموشی آن خبر داد.

گزارش رسانه‌های عبری حاکی از آتش سوزی گسترده در این شهرک در نتیجه حمله موشکی حزب‌الله است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ