اعتراف وزیر بهداشت آلمان به ناکارآمدی نظام سلامت

اقتصاد ایران: وزیر بهداشت آلمان در سخنانی ضمن اعتراف به ناکارآمدی نظام سلامت کشورش اصلاحات فوری را ضروری دانست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "ان تی وی"، در سال آینده، سهم بیمه سلامت احتمالاً افزایش قابل توجهی خواهد داشت. به گفته کارل لاوترباخ، وزیر بهداشت آلمان اصلاحات فوری برای مقابله با این روند مورد نیاز است. وی این را یک گواه بد برای نظام سلامت در شکل فعلی آن دانست.

به گفته کارل لاوترباخ، وزیر بهداشت فدرال آلمان افزایش قابل توجه مشارکت بیمه سلامت پیش بینی شده توسط کارشناسان در سال آینده تاریخی است. این مقام حزب سوسیال دموکرات این افزایش عظیم را از جمله با تورم و دستمزدهای بالاتر توجیه کرد.

وزیر بهداشت آلمان همچنین اعتراف کرد که علاوه بر این، نظام سلامت بسیار ناکارآمد است. وی در این باره گفت: سیستم مراقبت های بهداشتی ما گران ترین سیستم مراقبت های بهداشتی در اروپا است و کیفیت آن قانع کننده نیست. لاوترباخ گفت: اصلاحات ساختاری در دهه های اخیر نادیده گرفته شده است.

در چنین شرایطی وزیر بهداشت آلمان همچنین برای اصلاحات بیمارستانی ائتلاف موسوم به چراغ راهنمایی که پنج شنبه در بوندستاگ رای گیری خواهد شد، تبلیغ کرد. در این اصلاحات این مسئله در نظر گرفته شده است که تامین مالی کلینیک ها در آلمان بر مبنای جدیدی قرار گیرد. این بزرگترین اصلاح بیمارستانی در 20 سال گذشته است.

وزیر بهداشت آلمان تاکید کرد: یک سوم تخت های بیمارستان خالی است و هفت میلیارد یورو هزینه اضافی دارد: "با این وجود، بسیاری از بیمارستان ها با ورشکستگی مبارزه می کنند. اصلاحات بیمارستانی به فوریت مورد نیاز است.

وی توضیح داد که تنها از طریق اصلاحات ساختاری و پیشگیری بیشتر می‌توان از مارپیچ افزایش مستمر مشارکت‌ها خارج شد. به گفته وی بدون این اصلاحات ساختاری، این روند همچنان ادامه پیدا می کند.

کمیته‌ای متشکل از کارشناسان شرکت‌های بیمه سلامت، اداره فدرال تامین اجتماعی و وزارت بهداشت پیش از این خواستار افزایش ضروری در سهم اضافی شرکت‌های بیمه سلامت شده بود. 0.8 امتیاز به میانگین سال آینده، با توجه به هزینه ها و درآمدهای بیمه سلامت قانونی 2.5 درصد از درآمد مشمول حق بیمه تعیین می شود. هر شرکت بیمه درمانی خودش تصمیم می گیرد که نرخ مشارکت چقدر افزایش یابد.

لاوترباخ البته در پارلمان آلمان گفت که کشورش با کمبود عمده دارویی جدید تهدید نمی شود.

وی در این باره گفت: ما انتظار نداریم که در زمستان امسال گلوگاه تحویل کالا وجود داشته باشد. در گذشته، گلوگاه ها و کمبودها در تحویل به این دلیل بود که مردم هنگام خرید به طور خودکار ارزان ترین ارائه دهنده دارو را انتخاب می کردند. با این حال، هیچ الزامی برای ذخیره سازی وجود نداشت. لاوترباخ گفت: ما اکنون سیستم را تغییر داده‌ایم تا هرکسی که قرارداد می‌گیرد مدرک ذخیره‌سازی را به مدت شش ماه ارائه دهد.

وزیر بهداشت آلمان همچنین گفت: گلوگاه های تحویل معمولی دو یا سه ماه طول می کشد، بنابراین می توان با حفظ موجودی از آنها جلوگیری کرد. لاوترباخ اعتراف کرد که گلوگاه های عرضه برای محلول های نمکی وجود دارد. به گفته وی اینها عمدتاً به این دلیل بود که یک کارخانه بزرگ در ایالات متحده آمریکا توسط طوفان هلن ویران شد. وی در عین حال گفت: با این حال، در بحث با سایر ارائه دهندگان، مراقبت برای اطمینان از عرضه در آلمان انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ