بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال

اقتصاد ایران: دادستان کل کشور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور در دیدار با محمدجعفر قائم‌پناه، معاون اجرایی رئیس جمهور بر اهمیت حفظ سرمایه نیروی انسانی با هر سلیقه‌ای در راستای ساختن کشور تأکید کرد و افزود: «نگاه جامع رئیس‌جمهور به حفظ نیروی انسانی اُمید بیشتری برای جوانان متعهد و متخصص ایجاد می‌کند تا در ساختن آینده کشور با علاقه مشارکت داشته باشند».

وی همچنین با اشاره به دغدغه رئیس دولت چهاردهم بر اجرای قانون، گفت: «التزام به قانون، موجب وحدت و انسجام ملی و برقراری نظم عمومی است».

دادستان کل کشور ضمن اعلان همکاری با مجموعه دولت، بر آمادگی دادستانی کل و دادستان‌های سراسر کشور برای تحقق شعار سال تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد یادآور شد: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ضرورت دارد.

در این دیدار، معاون اجرایی ریاست جمهوری نیز با تقدیر از مواضع مسئولین قوه قضائیه در حمایت از دولت، بر ضرورت و آمادگی دولت در اجرای دقیق قانون برنامه هفتم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری تأکید کرد. «مهم‌ترین نیاز جامعه ما افزایش آگاهی قانونی و اجرای قانون در همه ابعاد است».

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: ما به دنبال افزایش مشارکت مردم در اداره کشور هستیم و یکی از راه‌های مشارکت مردم در توسعه و آبادانی کشور، پرداخت به موقع مالیات است که می‌تواند در تحقق شعار سال مؤثر واقع شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ