توسعه اماکن ورزشی در آستارا از اولویت های ما است

اقتصاد ایران: آستارا- نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی مجموعه ورزشی در شهر لوندویل گفت: توسعه اماکن ورزشی در آستارا از اولویت های ما است.

ولی داداشی در حاشیه بهره برداری از سالن کشتی تختی آستارا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمام تلاش‌ها بر این است تا بتوانیم میادین ورزشی را در تمام رشته‌ها توسعه دهیم و در این راستا جلساتی را با وزیر ورزش داشتیم که مقرر شد سالن‌هایی که قدمت بالایی دارند بازسازی و تعمیر شده و از فضاهای موجود برای ایجاد سازه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف استفاده شود.

وی افزود: در بحث فوتبال به دنبال آن هستیم که زمین استاندارد با چمن طبیعی در استادیوم وحدت برقرار شود و همچنین استاندارد سازی سالن‌های ورزشی شهرستان نیز در اولویت قرار دارد.

داداشی با اشاره به تلاش‌ها برای ارتقای اماکن ورزشی در شهر لوندویل گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به دنبال راه اندازی مجموعه ورزشی در شهر لوندویل هستیم اما به دلیل کمبود منابع ملی در این شهر و با توجه به اینکه اراضی موجود غالباً تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست است مکاتباتی را با این سازمان داشتیم که بتوانیم یک زمین ۳ هکتاری را به این پروژه اختصاص دهیم.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه توسعه ورزش‌های روستایی در اولویت وزارت ورزش قرار دارد، افزود: در رابطه با ورزش‌های روستایی و عشایری برای ۵ روستای شهرستان از وزارت ورزش دستور گرفتیم که بتوانیم زمین‌های مناسب ورزشی را در اختیار جوانان روستایی قرار دهیم.

وی افزود: در تلاش هستیم خدماتی شایسته و پویا در حوزه ورزش در روستاهای آستارا با همکاری و همیاری مردم روستایی ارائه کنیم و در این راستا زیرساخت‌ها در این حوزه در حال آماده شدن است تا بتوانیم ورزش‌های تخصصی را نیز در روستاها برقرار کنیم و شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه ورزش در شهرستان باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ