۴هزار اشتراک جدید گاز در خراسان شمالی احداث شد

اقتصاد ایران: بجنورد_ مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: طی شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ تعداد ۴ هزار و ۴۳۲ اشتراک جدید گاز در خراسان شمالی اضافه شده است.

سید محمود هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مصرف بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعب گاز در سال جاری، اشاره و خدمات رایگان ارائه شده به مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی و مساجد را تشریح کرد.

وی ادامه داد: طی ۶ ماه نخست سال جاری تعداد کل اشتراک‌های گاز در استان به ۳۷۴ هزار مشترک رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی افزود: از این تعداد، حدود ۳۷ هزار مشترک تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و ۶ هزار و ۷۰۰ مشترک تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

هاشمی با اشاره به افزایش تعداد مشترکان در این مدت افزود: تعداد ۴ هزار و ۴۳۲ اشتراک جدید در استان ثبت شده است که از این تعداد، ۱۴۹ اشتراک رایگان برای مشترکان تحت پوشش کمیته امداد، ۵۲ اشتراک رایگان برای مشترکین بهزیستی، ۱۰ اشتراک رایگان برای مساجد و ۳۵ اشتراک رایگان برای جانبازان و خانواده‌های شهدا بوده است.

وی همچنین در خصوص مصرف گاز در این مدت اظهار داشت: مصرف گاز طبیعی در ۶ ماه ابتدایی سال جاری حدود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعب بوده است که این میزان مصرف نشان‌دهنده نقش حیاتی گاز طبیعی در تأمین انرژی استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در پایان تأکید کرد: ما به‌صورت مستمر تلاش می‌کنیم تا با توسعه شبکه گازرسانی و ارائه خدمات بهتر به مشترکین، نیازهای انرژی استان را باکیفیت بالا تأمین کنیم و خدمات مناسبی به اقشار مختلف جامعه از جمله خانوارهای کم‌درآمد و نیازمند ارائه دهیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ