امنیت غذایی و سلامت مردم مهمترین دغدغه مسئولین باشد

اقتصاد ایران: تفتان_ فرماندار شهرستان تفتان گفت: اهمیت دادن به سلامتی اقشار جامعه و تامین غذای سالم و تضمین امنیت غذایی باید مورد توجه و دغدغه جدی مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شهنوازان صبح امروز پنج شنبه در نشست اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی تفتان، بیان کرد: اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تأمین سلامت مردم باید در اولویت کاری مسؤولان دستگاه‌ها و ادارات عضو این شورا باشد.

فرماندار تفتان با تأکید بر اهداف قرارگاه امنیت غذایی شهرستان در راستای خودکفایی تولید محصولات استراتژیک کشاورزی، ادامه داد: برای اجرای موفقیت‌آمیز این برنامه‌ها، ضروری است که با هم افزایی های فرابخشی در سطح شهرستان و استان با توجه به اقدامات مؤثر، در زمینه تحقیق و آموزش و توسعه تخصصی بسترهای امنیت پایدار غذایی فعال‌تر عمل کنند.

وی به عزم راسخ برای تأمین امنیت غذایی اشاره و افزود: اجرای برنامه هفتم توسعه و همچنین سند امنیت غذایی از اولویت‌های اصلی اعضای این قرارگاه است که با تمام توان به تحقق آن باید ادامه داد.

فرماندار شهرستان تفتان به اهمیت موضوع ورزش کارکنان ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفتان پرداخت و بیان کرد: به ورزش کارکنان اهمیت داده شود و ساعتی برای ورزش کارکنان ادارات و دستگاه‌های شهرستان تفتان اختصاص داده شود اما این موضوع باعث وقفه به خدمت‌رسانی به مردم نشود.

فرماندار شهرستان تفتان به اهمیت موضوع تأمین سلامت آب شرب در نقاط شهری و روستایی این شهرستان اشاره کرد و خواستار کنترل این موضوع و نظارت مستمر بر منابع آبی موجود در شهرستان شد.

وی بر ضرورت ایمن‌سازی استخرهای ذخیره آب تأکید کرد و گفت: آگاهی بخشی پیرامون موضوع بیماری هاری و راه‌های انتقال آن از طریق گزش حیوانات دیگر موضوعی است که انتظار می‌رود در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

شایان ذکر است در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان تفتان بر اهمیت اجرایی شدن مصوبات قبلی این شورا تأکید شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ