پایان نامه های دانشگاهی در حوزه محلات هدف بازآفرینی حمایت می شوند

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به حمایت از پایان نامه های دانشگاهی در حوزه محلات هدف بازآفرینی، گفت: چهار شهر ابهر، خرمدره، زنجان و قیدار به عنوان هدف بازآفرینی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان گفت: طبق برنامه اعلام شده پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله دکترا در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری پایدار از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: بر این اساس دانشجویان دانشگاه زنجان، پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

این مسؤول، بر لزوم اهمیت موضوع بازآفرینی شهری تاکید کرد و گفت: توجه به نوسازی محلات هدف بازآفرینی باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

قزوینیان اظهار داشت: در این راستا شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف حمایت از پایان نامه‌های دانشگاهی در حوزه بافت‌های هدف بازآفرینی شهری پایدار، اقدام به راه اندازی سامانه‌ای با همین موضوع کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: دانشجویان می‌توانند با ورود به این سامانه http://thesis.udrc.ir و ثبت اطلاعات پایان نامه خود در حوزه محلات هدف بازآفرینی شهری شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و قیدار نسبت به اخذ حمایت‌های مالی اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم اطلاع رسانی این موضوع مهم و ویژه در سطح دانشگاه‌های استان زنجان تاکید و خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه زنجان، پیام نور زنجان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ