ابلاغ تعرفه‌ها تا قبل از پایان سال انجام شود

اقتصاد ایران: رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: ابلاغ تعرفه باید قبل بودجه و ابلاغ نهایی آن تا پایان سال انجام شود و باید شورای عالی بیمه و برنامه و بودجه آن را تصویب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیس زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور ضمن تقدیر از حضور ارزشمند وزیر بهداشت، معاونین ایشان، رؤسای دانشگاه‌ها، نمایندگان مجلس و همه رؤسا و ارکان نظام پزشکی و شورایعالی اظهار داشت: در بحث مسائل حوزه پزشکی، انتظار داریم تا پایان آبان ماه که قرار است بودجه تقدیم مجلس شود، جلسات شورای عالی بیمه زودتر تشکیل شده و تعرفه و قیمت تمام شده قبل از لایحه بودجه اعلام شود.

وی افزود: حذف هشتگ ها مطالبه جدی ماست. زیرا هشتگ‌ها امر ظالمانه‌ای است و شما به آن اشراف دارید.

رئیس زاده در ادامه با اشاره به اینکه ابلاغ تعرفه قبل بودجه و ابلاغ نهایی آن تا قبل از پایان سال انجام شود گفت: باید شورای عالی بیمه و برنامه و بودجه تصویب کند. در صنعت داروسازی مشکلات را چندین بار اطلاع داده‌ایم و باید چاره‌ای برای آن اندیشیده شود. سازمان نظام پزشکی در دو حوزه موضوعات را دنبال کرده است. یکی در داخل جامعه پزشکی و یکی خارج از آن.

وی همچنین با تاکید بر اینکه ما در خط مقدم سلامت، ایفای نقش داشتیم بیان کرد: با تمام ارکان مهم مانند مجلس و دولت ارتباط برقرار کردیم و به دفعات جلسات کارشناسی برای حل مشکلات داشتیم. در حوزه موضوعات قضائی پیگیری کردیم و نهایت تلاش را انجام دادیم تا جامعه پزشکی دچار مشکل نشوند. سازمان نظام پزشکی در معرض خطر بود که با کمک اعضای سازمان توانستیم مشکلات را حل کنیم.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور همچنین گفت: با شهرستان‌ها و مجمع و شورایعالی ارتباطات گسترده داریم و در سازمان نیز بحث ساختارها و فرایندها با پیگیری‌ها انجام شد. بخش قابل توجهی از فرایندهای نظام پزشکی غیر حضوری شده است. این شرایط بی تکرارترین فرصت جامعه پزشکی و حوزه درمان است و باید تلاش کنیم بحث تعرفه‌ها و کرامت و کیفیت جامعه پزشکی را حفظ نمائیم. باید به دولت کمک کنیم تا بخصوص در حوزه بهداشت و درمان موفق شویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ