محلات آسیب پذیر فریدونکنار کاهش یافته است

اقتصاد ایران: فریدونکنار - فرماندار فریدونکنار گفت: شمار مناطق آسیب پذیر شهرستان از سه به دو محله کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسیب میررمضانی صبح پنجشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری فریدونکنار با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق دو افتخارآمیز بوده است، اظهارکرد: درحالی که پس از این عملیات رژیم صهیونیستی کشور ما را به پاسخ تهدید کرده بود اما در عزم و اراده مقام معظم رهبری خللی ایجاد نشد و ایشان با حضور در نماز جمعه باشکوه و با عظمت توانستند پازل عملیاتی وعده صادق دو را تکمیل کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دیپلماسی فعال که در زمان دولت شهید رئیسی به‌وجود آمده در دولت فعلی با قوت ادامه پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: مشی جمهوری اسلامی دیپلماسی فعال، عزت‌مندانه، دوستانه و با احترام برای تمام کشورهای دنیا به‌ویژه همسایگان است که می‌خواهیم این احترام هم متقابل و دو طرفه باشد اما متأسفانه اروپا تقابل را به جای تعامل برگزید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همه کسانی که در طرح ساحل پای کار بودند اظهارکرد: به لطف خدا یک سال دیگر را توانستیم بدون غریق پشت سر بگذاریم و برگ ارزنده‌ای را رقم بزنیم که جا دارد تقدیر و تشکر داشته باشیم از پرسنل عزیز و زحمتکش هلال‌احمر، نجات غریق، انتظامی، شهرداری و همه کسانی که دست ما رو گرفتند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است و به لطف خدا در سی و هفتمین یادواره شهدا فریدونکنار در تاریخ ۹ آبان ماه با حضور مهمان کشوری و به همراه تجلیل و تقدیر برگزار می‌شود وهمه مسئولان باید همکاری لازم را با ستاد یادواره شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فریدونکنار از لحاظ منطقه آسیب دچار چالش بوده و نیازمند حمایت دستگاه‌های مربوطه است، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ دستاورد ما این بوده که از سه منطقه آسیب در شهرستان به دو منطقه آسیب رسیدیم که باید دست به دست هم بدهیم تا فضای خوبی برای این مناطق مهیا شود.

پل کمربندی به صورت آزمایشی راه اندازی می‌شود

فرماندار فریدونکنار درخصوص آخرین وضعیت پل کمربندی تصریح کرد: کار با جدیت در حال انجام است و در آبان ماه این پل به‌صورت آزمایشی با مسئولیت راه و شهرسازی راه‌اندازی می‌شود.

میررمضانی یادآورشد: کیفیت نان باید افزایش پیدا کند تا مراجعه کننده بابت اعتراض به نان نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: آرد خام فروشی نباید داشته باشیم و تمام آن باید تبدیل به نان برای مصارف خانگی و خانواده‌ها شود که اتحادیه خبازان باید در این زمینه ورود پیدا کنند و نظم برقرار باشد و تخلفی صورت نگیرد تا به پلمپ برسد.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به مشکلات آب شرب گفت: بازدیدی برای افزایش ظرفیت داشتیم تا بتوانیم مشکل را حل کنیم که در روزهای تعطیل چالش نداشته باشیم.

میررمضانی با بیان اینکه پسماند یک موضوع ملی و کشوری است، اظهارکرد: درحالی که پهنه‌بندی مشخص و اعتبارات به شهرستان مورد نظر داده شد اما متأسفانه پذیرش پسماند شهرستان ما انجام نمی‌شود که ما به مسئولان آن شهرستان هشدار می‌دهیم که اگر این موضوع حل نشود ما از دادستانی پیگیر خواهیم شد چراکه حقوق عمومی مردم است.

وی با اشاره به مسئله خزرشهر، خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان پیگیری لازم را برای موضوع خزرشهر دارند و همگی با یکدیگر متحد هستیم و مشکلی نیست و این شهر جزو شهرستان خواهد ماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ