اسامی آثار راه یافته به مسابقه تئاتر بسیج در استان ایلام مشخص شد

اقتصاد ایران: ایلام-دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج ایلام گفت: اسامی آثار راه یافته به مسابقه تئاتر بسیج در استان ایلام مشخص شده است.

سعید خیرالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر نتایج بازبینی آثار صحنه‌ای و خیابانی استان را اعلام و اظهار کرد: از ۱۶ اثر راه یافته به مرحله بازبینی، ۱۰ اثر موفق به حضور در مرحله پایانی شدند.

وی افزود: با نظر هیئت بازبینی جشنواره و پس از مرحله بازبینی پنج اثر در بخش صحنه‌ای و پنج اثر در بخش خیابانی در جشنواره تئاتر بسیج استان ایلام به مرحله پایانی راه یافتند.

خیرالهی ضمن اعلام استقبال خوب شرکت کننده‌ها در این رویداد، لیست نمایش‌های صحنه‌ای پانزدهمین جشنواره تئاتر «سودای عشق» را اعلام و گفت: نمایش "وقتی زمین دروغ می‌گوید" به کارگردانی احمد غلامی، نماش" ذالنون" به کارگردانی عبدالله عظیم پور، نمایش " وقتی باد در لباس‌هایت می‌پیچید" به کارگردانی زهرا چراغی، نمایش "نقل سجاد" به کارگردانی محسن محمدیان شمالی و نمایش " صد " به کارگردانی زهرا چراغی به مرحله پایانی راه یافتند.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش خیابانی نمایش‌های «رایت فلایر» به کارگردانی مالک آبسالان، نماش "بابا، مامان، خواهر، برادر" به کارگردانی سروش سلطانی، نمایش «کانال کمیل» به کارگردانی جهانبخش جابری، نمایش " به هر قیمتی " به کارگردانی مرجان قاسمی و نمایش " چرخ گردون " به کارگردانی اکبر خدارحمی نمایش‌های راه یافته به مرحله پایانی جشنواره هستند.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج در استان ایلام خاطرنشان کرد: از ۱۰ گروه راه یافته به مرحله پایانی دو گروه از بخش صحنه‌ای و دو گروه از بخش خیابانی به مرحله سراسری معرفی خواهند شد.

خیرالهی گفت: مرحله استانی پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج از ۲۸ لغایت ۳۰ مهرماه در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شهر ایلام واقع در خیابان پیروزی برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ