مردم قم به فرموده امام صادق(ع)در مقابل فساد یهودیان قدعلم می‌کنند

اقتصاد ایران: قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: مردم قم در مقابل فساد بین المللی یهودیان قد علم می‌کنند و این فرمایش صریح امامان صادق علیه السلام است و این را یقین داشته باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه چهارشنبه در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: خداوند جایگاه والایی به حضرت معصومه سلام الله علیها داده است و در زیارت نامه ایشان می‌خوانیم که ما را نزد خداوند شفاعت کنید.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نزد خداوند جایگاه شفیع و بلند مرتبه‌ای دارد و بسیاری از مراجع، علما و صلحا به ایشان مأنوس بوده‌اند.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: خداوند قبر حضرت معصومه سلام الله علیها را به جای زهرای مرضیه سلام الله علیها قرار داده است و در روایاتی آمده که امیرالمومنین علیه السلام در خوابی به یکی از محبان اهل بیت خود گفته‌اند که به جای حضرت فاطمه سلام الله علیها، بانوی کرامت را دیدار کند، چراکه جایگزین این حضرت هستند.

وی ادامه داد: ما از نعمت والای حضرت معصومه سلام الله علیها آگاه نیستیم و این نعمت بالاترین نوع خود است و برای این مطلب باید شکر گذار خداوند باشیم.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی تصریح کرد: وجود مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای شهر قم آثار و برکات بسیاری داشته و آثار تمدنی در خصوص آخر الزمان از جمله برکات ایشان است.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: جایگاه فاطمه معصومه سلام الله علیها را صرفاً نباید در حد فضائل شخصی ایشان ببینیم، چراکه این بانو در مورد حوادث آخرالزمان تأثیر گذار است.

سخنران حرم بانوی کرامت اضافه کرد: با آمدن بانوی کرامت به شهر قم، این شهر به مرکز ولایتمداران عالم، محبین اهل بیت علیهم السلام تبدیل شد و بسیاری از معصومین گفته‌اند که قم حرم اهل بیت است.

وی اذعان کرد: امام صادق علیه السلام در دیدار با عده‌ای از مردم شهر ری سه مرتبه به مردم قم درود فرستادند و ایشان می‌فرمایند که این مردم در آینده حجت سایر مردم می‌شوند و آن روز منتظر ظهور حجت ما باشید.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی ادامه داد: شهر قم بر برکت وجود حضرت معصومه سلام الله علیها، طبق پیش بینی امام صادق علیه السلام به کانون انتشار علم به سراسر جهان شده است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: حوزه علمیه از برکات حضرت معصومه سلام الله علیها است و امام صادق فرمودند وقتی شهر قم، علم را به جهان انتشار داد آن روز منتظر ظهور باشید.

سخنران حرم بانوی کرامت اظهار کرد: در قرآن درباره فساد بنی اسرائیل آمده است و فرموده که ما به بنی اسرائیل در قرآن اعلام کردیم که شما دو مرتبه در زمین فساد خواهید کرد و این فساد در زمین به معنای فسادهای محله‌ای و منطقه‌ای نیست، بلکه مقیاس بزرگ و جهانی است و مردم جهان را درگیر می‌کند.

وی افزود: امروز فرزندان بنی اسرائیل و صهیونیست‌ها یک فساد بین المللی را به پا کرده‌اند و مستکبران عالم امروز دست خود را به خون فلسطین آلوده کرده‌اند.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی ابراز کرد: قرآن در ادامه فرموده وقتی یکی از این مرتبه فساد فرا برسد، بندگانی بسیار قدرتمند از ما آن فاسدان جهانی را نابود می‌کنند و صهیون‌ها را به سزای حقیقی خود می‌رسانند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: وعده نابودی صهیون یک وعده الهی است و قطع به یقین محقق خواهد شد و هیچ شکی در این امر نیست.

سخنران حرم بانوی کرامت تصریح کرد: این افرادی که خداوند از آنها تمجید می‌کند و فساد جهان را نابود می‌کنند و یهودیان را به سزای اعمال خود می‌رسانند، به گفته امام صادق علیه السلام مردم قم هستند.

وی اذعان کرد: مردم قم در مقابل فساد بین المللی قد علم می‌کنند و این فرمایشات صریح امامان معصوم علیهم السلام است و این را یقین داشته باشید.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: در روایتی امام صادق علیه السلام می‌فرماید که مردی از قم قیام می‌کند و مردم را به سوی حق دعوت می‌کند و دل‌های آنها مثل فولاد مستحکم است و تند بادها آنها نمی‌لغزاند و از جهاد خسته نمی‌شوند و ترسی به دل آنها راه ندارد و به خدا توکل می‌کنند.

سخنران حرم بانوی کرامت ادامه داد: امام صادق علیه السلام گفته‌اند زمانی که قم به مرکز قیام در مقابل مستکبران عالم تبدیل می‌شود و دست نشاندگان مستکبران عالم از ایران بیرون راندن می‌شوند و این حرکت توسعه پیدا می‌کند.

حجت الاسلام خاطرنشان کرد: امروز همه دنیا جریان باطل و حق را می‌شناسند و این فقط مرهون تلاش‌ها و مجاهدان مکتب قم و شاگردان امام و مراجع گرانقدر تقلید است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ