لزوم توجه به بیان تاریخ انقلاب اسلامی برای دانش آموزان

اقتصاد ایران: همدان_ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به بیان تاریخ انقلاب اسلامی برای دانش آموزان ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله توسلی در یادواره ۱۱ شهید شهدای دانش آموز شهرستان بهار با اشاره به اینکه سیره شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس بهترین الگوی برای زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان است اظهار کرد: دانش آموزان با مطالعه کتاب و پرسش از بزرگان باید نسبت به تاریخ انقلاب اسلامی اطلاعات کامل داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتقال فرهنگ و ارزش‌ها به نسل‌های آینده، گفت: شخصیت شهدای مقاومت و شهید نصرالله باید به دانش‌آموزان معرفی شود.

توسلی با تأکید بر اینکه شما دانش آموزان باید تاریخ انقلاب را مطالعه کنید تا با دستاوردهای آن آشنا شوید گفت: چراکه آشنایی با تاریخ درخشان انقلاب باعث می‌شود دشمن نتواند با روایت نادرست ذهن‌ها را تصرف و بین مردم و انقلاب فاصله اندازد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: دنیا به شدت در حال تحول است و امروز هوش مصنوعی معادلات علمی دنیا را بهم ریخته است و باید خودتان را آماده کنید و با علوم روز پیش بروید.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی همچنین بر نقش علم و دانش در ادامه مسیر شهدا تأکید کرد و گفت: شهدای ما تنها در میدان نبرد نبودند که نامی ماندگار شدند؛ بلکه بسیاری از آن‌ها از دانش‌آموزان و جوانانی بودند که هم در عرصه علم و هم در دفاع از ارزش‌ها پیش‌گام بودند. امروز وظیفه شما دانش‌آموزان این است که راه آن‌ها را در سنگر علم و دانش ادامه دهید و با فراگیری علوم و مهارت‌ها، آینده‌ای بهتر برای کشور رقم بزنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ