برای تولید پایدار گاز آماده‌ایم

اقتصاد ایران: سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی امسال تاکنون با موفقیت در بیشتر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع پایان یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، غلامعباس حسینی سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر) در آئین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: پالایشگاه‌های پارس جنوبی با بهره‌مندی از نیروهای انسانی توانمند و کارآمد به چراغ روشن و امید بزرگ اقتصادی این کشور تبدیل شده‌اند و افتخار می‌کنم که در کنار شما همکاران خوب و سرشار از انرژی و خلاقیت حضور دارم و با امید شما همکاران لایق گام در این مسیر بزرگ گذاشته‌ام.

وی به آغاز روزهای سرد در کشور اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه عملیات تعمیرات اساسی امسال تاکنون با موفقیت در بیشتر پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع پایان یافته و امید داریم طبق برنامه‌ریزی، پالایشگاه‌های پنجم، ششم و هفتم پارس جنوبی نیز تا هفته آینده به ایستگاه پایانی این عملیات برسند و همه با آغوش باز به استقبال روزهای سرد سال برویم و موجبات رفاه و آسایش هموطنان را فراهم کنیم.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون این ظرفیت مهیاست که در نیمه دوم امسال و سال آینده همه واحدهای مجتمع گاز پارس جنوبی با اهداف و چشم‌انداز مهم به سمت جلو حرکت کنیم. خوشبختانه مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از مدیران باسابقه و شایسته به بلوغ سازمانی رسیده است و به فضل الهی شاهد بزرگ‌ترین دستاوردها خواهیم بود.

حسینی در ادامه با قدردانی از مدیریت محمود طاهری، مدیرعامل پیشین پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی و معرفی حمید خدری به‌عنوان سرپرست جدید این پالایشگاه یادآور شد: مهندس خدری از مدیران ارزشمند در صنعت گاز کشور است و همه باید در سایه همدلی، کار گروهی و خرد جمعی در پیشبرد اهداف متعالی مجتمع گاز پارس جنوبی بدون توقف حرکت کنیم و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوریم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ