نوسازی ناوگان اورژانس لرستان با کمک خیرین حوزه سلامت

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از نوسازی ناوگان اورژانس استان با کمک خیرین حوزه سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام دلفان در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های آموزش و بهداشت و درمان شهرستان الیگودرز، یکی از دغدغه‌های نماینده الیگودرز را بررسی مسائل و موضوعات حوزه سلامت دانست و اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های نماینده مردم حوزه سلامت شهرستان الیگودرز است و ایشان به جد پیگیر رفع موضوعات مختلف هستند.

وی گفت: در ابتدا مسائل مختلف را شنیدیم و سپس در مورد مشکلات و بدهی‌های بیمارستانی، مشکلات تأسیساتی و خدماتی، مطالبات پرسنلی و همچنین در مورد دانشکده پرستاری، اورژانس هوایی و دیگر موضوعات متفرقه بحث و تبادل نظر شد و دراین‌خصوص تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به بحث قیمت‌گذاری تعرفه‌ها، بیان داشت: تعرفه‌های دولتی جوابگوی نیازهای بیمارستان‌ها نیست و سیاست فعلی بر این است که از محل همین درآمدها برای نگهداشت بیمارستان‌ها هزینه شود که کافی نیست و قرار است یک سرانه و مبلغی جداگانه برای نگهداشت بیمارستان‌ها تأمین اعتبار شود و تخصیصش به دانشگاه‌های علوم پزشکی داده شد.

دلفان در ادامه با اشاره به بحث نیروی انسانی شبکه، گفت: با بومی گزینی در آزمون‌ها و موافقت با تمدید طرح نیروهای طرحی، می‌توان بخشی از مشکلات شبکه را از نظر تأمین نیروی انسانی مرتفع کرد و با ساخت منازل مسکونی، می‌توان برای ماندگاری بیشتر متخصصین و کاهش دغدغهٔ آنان اقدام کرد.

وی از تلاش برای نوسازی ناوگان اورژانس استان با کمک خیرین حوزه سلامت خبر داد و گفت: با سوق‌دادن افراد خیر برای واردات آمبولانس‌های نو در سطح کشور که طبق قانون، واردکنندگان از پرداخت مالیات در این حوزه معاف هستند؛ می‌تواند کمک شایانی به نوسازی ناوگان اورژانس کشور و استان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، پرداخت بخشی از مطالبات پرسنلی، بررسی نیازسنجی‌ها و تأمین اعتبارات لازم در حوزه‌های بهداشت و درمان با همکاری و رایزنی با مسئولان وزارتی را بسیار مهم دانست که می‌تواند راهگشا باشد.

دلفان، گفت: همه تلاش و سعی همکاران بر این است که موضوعات مختلف و متناسب با بضاعت دانشگاه حل‌وفصل شود.

وی افزود: ساخت مرکز بهورزی که از پیشرفت خوبی برخوردار است؛ بحث تأمین مسکن پزشکان متخصص و ارتقای دانشکده پرستاری الیگودرز که در دستور کار قرار دارند و با پیگیری‌هایی که انجام شده، امیدوارم شاهد رفع بخشی از مشکلات حوزه سلامت این شهرستان باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ