رئیس هیات ورزش روستایی و بومی محلی استان آذربایجان شرقی ابقا شد

اقتصاد ایران: تبریز - محمدی به مدت ۴ سال دیگر سکاندار هیات ورزش روستایی و بومی، محلی استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش روستایی و بومی، محلی آذربایجان شرقی امروز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۳ با حضور حسین مطیعی سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بومی، محلی بعنوان رئیس مجمع و ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

حبیب ستوده نژاد در این مجمع افزود: با توجه به میزبانی‌های اخیر و همچنین ظرفیت‌های موجود در استان آماده میزبانی از مسابقات مختلف در استان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بیست و نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر استان فردا جمعه در کلیبر برگزار خواهد شد که نمونه بارزی از ورزش‌های روستایی و عشایری در استان است و خوشبختانه هرساله به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

حسین مطیعی عنوان داشت: ورزش به نوع تفکر و ایجاد همبستگی بستگی دارد و نمود اصلی ورزش ایجاد نشاط در جامعه است که نمونه آن را در شاخه‌های این ورزش می‌توان مشاهده کرد.

سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بومی، محلی یادآور شد: کسب رتبه اول گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان استان در کل کشور نشان دهنده سطح بالای این مجموعه و جایگاه استان در سطح کشور است لذا در فدراسیون نیز با توجه به کسب این موفقیت وظیفه دارد کلیه نیازهای این استان را برطرف کند.

گفتنی است، پس از رأی گیری احمد حاج محمدی با کسب ۱۵ رأی از ۲۴ رأی ماخوزه چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیأت ورزش روستایی و بومی، محلی آذربایجان شرقی انتخاب شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ