بهسازی آسفالت معابر اردستان از مطالبات مردمی است

اقتصاد ایران: اردستان-شهردار اردستان گفت: در یک و نیم سال گذشته آسفالت معابر اصلی و بافت‌های فرسوده شهر اردستان با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، معین مهدانیان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقدامات شهرداری اردستان در حوزه آسفالت سعی شده در دو محور آسفالت بافت فرسوده محلات و کوچه‌ها و دیگری آسفالت معابر اصلی باشد که در یک سال و نیم گذشته تاکنون این کار در حال انجام است‌.

وی با بیان اینکه در یک سال و نیم گذشته آسفالت معابر و بافت فرسوده شهر با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان انجام شد، افزود: هر دو باند خیابان حدفاصل میدان نماز تا میدان امام، هر دو لاین سه‌راه هلال‌احمر تا میدان پرستار و آسفالت یک باند شهرک امام حسن (ع) انجام شده است.

شهردار اردستان با اشاره به اجرای آسفالت رینگ غربی شهر در سال گذشته، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز دریافت ۱۲۰ تن قیر را گرفته‌ایم که تا ۱۵ روز آینده به دست ما خواهد رسید و اجرای آسفالت در بافت فرسوده محلات قدیمی را خواهیم داشت.

مهدانیان با اشاره به اینکه فرسودگی آسفالت در تمام خیابان‌های شهر وجود دارد و این موضوع در یک مقطع کوتاه برطرف نمی‌شود، بیان کرد: بهسازی آسفالت معابر و بافت‌های فرسوده شهر اردستان که از مطالبات مردمی است تا پایان سال در دستورکار قرار دارد و اگر بشود ۲۵۰ تن قیر تأمین کنیم آسفالت دیگر معابر شهر نیز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه آسفالت شهرک کاوه و پارک‌سوار اردستان از پروژه‌هایی تست که تا دهه فجر انجام می‌شود و در کنار آن پروژه آسفالت رینگ مربوط به خانه سالمندان کوثر اردستان را نیز خواهیم داشت.

شهردار اردستان ادامه داد: در حوزه حقوقی مطالبات شهرداری اردستان تعیین وضعیت شده است، به جد با تشکیل جلسه کمیسیون ماده ۷۷ پیگیر وصول مطالبات هستیم و شهرداری اردستان بیش از ۲۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی شهرستان طلب دارد.

مهدانیان یادآور شد: بودجه شهرداری اردستان در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان است و درآمد شهرداری در شش ماهه سال جاری بیش از ۴۰ میلیارد تومان بوده که بخش عمده آن وصول مطالبات شهرداری در سال‌های گذشته بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ