کشف ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در سرایان

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان سرایان از کشف ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه کامیونت در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی شکوهی راد ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان در اجرای طرح برخورد با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه کامیونت مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از ۲ دستگاه کامیونت، مقدار ۶ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که فاقد هرگونه مجوز حمل بود و متهمان قصد انتقال سوخت قاچاق به مقصد استان سیستان و بلوچستان را داشته کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرایان بیان داشت: مأموران در این رابطه ۲ دستگاه کامیونت توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق سوخت و خودروهای شوتی در دستور کار پلیس بوده و پلیس با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه و محورهای مواصلاتی اجازه فعالیت به سودجویان و هنجار شکنان را نخواهد داد.

۲ منزل مسکونی خرده فروشان مواد مخدر در بیرجند پلمپ شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز از پلمپ ۲ منزل مسکونی خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدحسن اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به گزارشات و اخبار واصله مردمی و نارضایتی شهروندان در مورد برپایی پاتوق استعمال موادمخدر و تجمع خرده فروشان در یکی از محله‌های شهرستان بیرجند، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستورکار پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، منازل خرده فروشان موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری کلانتری ۱۳ و یگان امداد انتظامی شهرستان بیرجند محل‌های مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با دستور مقام قضائی ۲ واحد مسکونی در این رابطه پلمپ شد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ