با ابزار هنر و رسانه با قهرمانان پوشالی غرب مقابله کنیم

اقتصاد ایران: مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش گفت: باید با ابزار هنر و رسانه با قهرمانان خیالی و پوشالی غرب مقابله کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن صادق نیا در همایش ویژه برنامه «شب خاطره» که در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه ارتش در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خاطراتی سرشار از شور و حماسه برای مردم خلق کرده است، گفت: این مرز و بوم در دوران پرفراز و نشیب خود چه در مقطع انقلاب و دفاع مقدس و چه در دوران پسا جنگ در عملیات‌های مردم یاری و تأمین امنیت این سرزمین کهن، گواه و شاهد رشادت‌ها و زحمات هوانیروز و خلبانان تیز پروازش بوده و است.

وی با بیان اینکه همواره مردم ایران، هوانیروز را بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند، افزود: هوانیروز ارتش در دوران دفاع مقدس از اداره خطوط مقدم جبهه‌ها و شرکت مؤثر در همه عملیات‌های عمده نیروهای مسلح گرفته تا ایفای نقش در جایگاه فرشتگان نجات مردم ایران اسلامی در حوادث و بلایای طبیعی، همواره حضوری مؤثر و درخشان داشته است و طبق اسنادی که امروز در مدیریت حفظ آثار نزاجا است، این جایگاه و رشادت‌ها قابل انکار نیست.

مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا افزود: امروز در مقطعی قرار گرفته‌ایم که فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای تأکید دارند که باید تلاش‌ها و اقدام‌ها در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۱۰۰ برابر شود. فرمان مؤکد مقام معظم رهبری بر ارتقا تلاش‌ها در مقیاس ۱۰۰ برابری در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه‌ای دفاع مقدس قرار گرفته است.

سرهنگ صادق نیا با بیان اینکه مرزهای ما در جبهه جنگ سخت به گونه‌ای است که دشمنان به برکت نیروهای مسلح مقتدر، اعم از ارتش، سپاه پاسداران، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، توان تجاوز ندارند، گفت: امروز دشمن از طریق جنگ نرم و جنگ ترکیبی به دنبال مقابله با ما است که این امر نیازمند آمادگی و افزایش توان ما در این عرصه است.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا افزود: باور انقلابی حکم می‌کند که در اقدامی جهادی برای نسل حاضر و بچه‌هایمان تبیین کنیم که والله قدرت واقعی ما شهدا بودند.

وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس دشمنان ما آهن داشتند ولی ما آدم (نیروی انسانی) داشتیم، تصریح کرد: امروز دنیا قهرمانان خیالی می‌سازد و به کمک ابزار هنر و رسانه این قهرمان‌ها را در دیده و دل فرزندان ما جا می‌کند، ولی ما از قهرمانان واقعی این سرزمین غافل شدیم. باید با ابزار هنر و رسانه با قهرمانان خیالی و پوشالی غرب مقابله کنیم.

سرهنگ صادق نیا با تأکید بر اینکه برای نسل امروز باید با اسناد محکم صحبت کنیم، اظهار کرد: دانشجویان، جوانان و فرزندان ما یاد گرفتند که به چشم‌های خود اعتماد کنند نه به چیزی که می‌شنوند.

مدیر حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا گفت: امروز جهان در مقابل چشمان خود فقط جنگ را مشاهده نمی‌کند بلکه وحشی‌گری، نسل کشی و جنایاتی را می‌بیند که از رژیم جعلی صهیونیستی سر می‌زند و دنیا را ابزار خود قرار داده است. رژیم غاصب صهیونیستی از هیچ جنایتی در دنیا ابا و امتناع ندارد.

وی با بیان اینکه توحش مدرن، پدیده‌ای که دنیا امروز با آن مواجه شده است، تصریح کرد: توحش مدرن یعنی اینکه پشت تریبون سازمانی که مدعی برقراری صلح و امنیت در دنیا به اسم سازمان ملل است، بایستید و از همان جا فرمان حمله را به کشورهای دیگر صادر کنید. امروز رژیم صهیونیستی در آخرین برگ کارنامه ننگین جنایت‌های خود چادرهای آوارگان فلسطینی را در بیمارستان به آتش می‌کشد و به آن افتخار می‌کند.

سرهنگ صادق نیا تأکید کرد: اسرائیل و متحدان نادانش باید در هر کجای دنیا که هستند بدانند، مسیری که در آن حرکت می‌کنند، با هر جنایت جدیدی که مرتکب می‌شوند، یک قدم به نابودی خود نزدیک می‌شوند.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نزاجا تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند همیشه دست به ماشه آماده فرمان است و تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی به فرمان فرماندهی معظم کل قوا پیش خواهد رفت.

ویژه برنامه «شب خاطره» با حضور امیر سرتیپ دوم فولادی ریاست سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار ادیبی مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، امیر سرتیپ دوم خلبان علیفام جانشین هوانیروز، امیر محمدزاده ریاست گروه معارف جنگ هوانیروز و همچنین پیشکسوتان هوانیروز از جمله سرهنگ ناظوری و سرهنگ قاسم ژنده رزمی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و در پایان از تعدادی از پیش کسوتان هوانیروز در دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ