کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت با حضور فعالان و چهره‌های قرآنی برگزار می‌شود.

- اخبار فرهنگی -

محمدتقی میرزاجانی، معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از برگزاری کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت خرب داد.

میرزاجانی تصریح کرد: این کاروان قرآنی با برنامه‌ریزی انجام شده توسط شورای عالی قرآن و سازمان دارالقرآن الکریم و با همکاری آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) و آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود.

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن خاطرنشان کرد: در این سفر یک روزه که در آران و بیدگل و مشهد اردهال برگزار می‌شود جمعی از پیشکسوتان، اساتید، قاریان، حافظان، فعالان و مدیران قرآنی حضور خواهند داشت.

او با اشاره به برنامه‌های مشابه در گذشته اظهار داشت: در سال گذشته نیز مشابه این حرکت در شهر ساروق و حرم امامزادگان هفتاد و دو تن و همچنین شهر مقدس قم، باحضور جمع صد نفره اساتید و قاریان انجام شد که بازخوردهای مثبت زیادی داشت. لذا تصمیم گرفتیم این برنامه را مجدداً تکرار کنیم.

 

 

معاون آموزش، پژوهش و ارتباطات شورای عالی قرآن ادامه داد: معتقد هستیم شکل‌گیری چنین اجتماعاتی، هم توفیقی برای زیارت و کسب نورانیت است و هم مجالی را برای ازدیاد محبت بین اهالی محترم قرآن فراهم می‌کند. در عین حال استان و شهر میزبان هم از فرصت و برکت حضور جمع کثیری از نخبگان قرآنی کشور بهره‌مند می‌شود.

میرزاجانی اذعان کرد: در این سفر، یک محفل قرآنی بعد از نماز ظهر و عصر در آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی (ع) در آران و بیدگل و یک محفل باشکوه هم بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس حضرت علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال اجرا خواهد شد.

او در پایان، با اشاره به انتخاب اسم این کاروان (کاروان قرآنی شهدای جبهه مقاومت) خاطرنشان کرد: نیت خود را در طراحی و اجرای این برنامه، برای پیروزی محور مقاومت و شادی ارواح مطهر شهدای این جبهه پرافتخار قرار داده‌ایم.

قرآن , شورای عالی قرآن , سازمان دارالقرآن ,

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ