باید خود را برای مبارزه عظیمی در مقابل جبهه باطل آماده کنیم

اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت:همه باید خود را برای مبارزه عظیمی در مقابل جبهه باطل آماده کنیم البته روش این مبارزه امروز تغییر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی ظهر چهارشنبه در جمع بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن محراب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: امروز شاهد تحولات و تقویت جبهه مقاومت و حزب الله لبنان در منطقه هستیم و قطع به یقین این جبهه حق است که پیروز خواهد شد.

امام جمعه قم بیان کرد: در آستانه حرکات و تحولات جدیدی از سوی حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم فلسطین علیه رژیم خبیث و منحوس صهیونیستی هستیم.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ابراز کرد: شهادت مردان مقاومت و فرماندهان و سرداران ایرانی و غیر ایرانی از حکمت‌های خداوند است و ما از این مسائل نا آگاه هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: قطع به یقین خون شهدا و شهید سیدحسن نصرالله دبیر فقیه حزب الله لبنان جوشش خواهد داشت و خیرات و برکاتی را به همراه دارد.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: شهادت در حرکت پیروزمندانه مقاومت نقش‌آفرین است و تسلیت به جهت این است که فقدان این عزیزان ضایعه دردناک و تلخی است.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها عنوان کرد: شهادت فرماندهان، سرداران و سربازان اسلام آثار و برکاتی را دارد و بخشی از آنها ایجابی و سلبی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: همه باید خود را برای مبارزه عظیمی در مقابل جبهه باطل آماده کنیم البته روش این مبارزه امروز تغییر کرده است.

امثال اسرائیل هیچ گاه زبان مذاکره را نمی‌فهمند

امام جمعه قم اذعان کرد: امثال اسرائیل هیچ گاه زبان مذاکره را نمی‌فهمند و فقط باید با آن‌ها با زبان زور و تقویت قوای دفاعی و نظامی صحبت کرد.

آیت الله سعیدی یادآور شد: جنگ و جهاد در راه خداوند خیرات و برکاتی را دارد و از جمله این آثار آشکار شدن دشمنان اسلام و وجهه پلیدشان است.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: کشتن و سوزاندن انسان‌های بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی به‌نوعی تفریح و لذت است به همین خاطر این رژیم جز زبان زور نمی‌فهمد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی چهره پلید رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام و منافقات را آشکار کرد و موجب خنثی شدن توطئه‌های شوم آنان شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ