کمیسر آنروا: اسرائیل به همه نهادهای سازمان ملل حمله می‌کند

اقتصاد ایران: یک مقام ارشد آنروا با اشاره به اینکه اسرائیل، غزه را به مکانی غیرقابل زندگی تبدیل کرده، تاکید کرد این رژیم علاوه بر آنروا، سایر نهادها و سازمان‌های وابسته به سازمان ملل از جمله یونیفل در لبنان را هم مورد هدف قرار می‌دهد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی تداوم تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به تاسیسات سازمان ملل در غزه و مشخصا آژانس آنروا، فیلیپ لازارینی، کمیسر کل آژانس آنروا اعلام کرد که وضعیت غزه برای امدادگران وحشتناک است و این منطقه به جایی غیرقابل زندگی تبدیل شده است.

وی افزود: 200 نفر از کارکنان آنروا در غزه جان خود را از دست داده‌اند و زیرساخت‌های ما در این منطقه آسیب شدیدی دیده است. ما همچنان نگران کاهش حجم کمک‌ها به نوار غزه هستیم.

این مسئول آنروا تاکید کرد: ما وضعیت لبنان را هم زیر نظر داریم و نگرانی‌هایی درباره وضعیت آوارگان لبنان وجود دارد که تعداد آنها از یک میلیون و 200 هزار نفر فراتر رفته است.

لازارینی با اشاره به اینکه مقامات اسرائیلی در حال کار روی صدور قوانینی برای برچیدن آنروا هستند، تاکید کرد: سایر آژانس‌های سازمان ملل هم مانند ما هدف حملات اسرائیل قرار گرفته‌اند، از جمله یونیفل در لبنان.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه غرب و آمریکا همه قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی را در این جنگ وحشیانه علیه غیرنظامیان در غزه و لبنان، زیر پا گذاشته و به آنها دهن کجی می‌کند و از هدف قرار دادن مراکز و کارکنان سازمان ملل هم ابایی ندارد. سکوت جامعه جهانی در برابر این حجم از گستاخی و توحش اسرائیل، این رژیم را برای ادامه نقض قوانین بین‌المللی، وقیح‌تر می‌کند.

گستاخی صهیونیست‌ها و شخص بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم با استفاده از حمایت و مصونیتی که آمریکا و غرب به آنها داده‌اند، به جایی رسیده که چندین بار به آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل هم حمله کرده و او را عنصر نامطلوب خوانده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ