ضرورت برنامه ریزی برای احیای بافت های فرسوده شهری در قم

اقتصاد ایران: قم- استاندار قم گفت: شهر مقدس قم از بافت‌های فرسوده شهری و ساختمان‌های قدیمی برخوردار است و مسوولان باید در احیا آنها برنامه ریزی و تصمیماتی اتخاذ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین بهره برداری ۱۴۸ پروژه شهری قم که در سالن همایش‌های شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهر مقدس قم به واسطه موقعیت ممتاز خود به لحاظ علمی و ظرفیت‌های بسیاری زیادی بایستی برنامه‌های جدی در راستای بهبود آن تنظیم و تدوین شود.

استاندار قم بیان کرد: دشمن امروز اذهان مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده، بنابراین بایستی اقدامات فرهنگی و برنامه‌هایی ویژه نسل جوان در شهر قم طراحی و اجرا شود.

وی ابراز کرد: از روحیه و ظرفیت‌های جوانان بایستی در امر مدیریت مسائل شهری و چه بسا کشوری بهره‌هایی برده شود، چراکه آنان آینده داران این کشور هستند.

کمبود ۳۳۰ هزار متر مربعی فضای آموزشی در استان قم

آقامیری با اشاره به کمبود ۳۳۰ هزار متر مربعی فضای آموزشی در استان قم تصریح کرد: کمبود چنین فضاهایی در استان قم باید مورد توجه متولیان مدیریت شهری قرار گیرد و آنان بایستی همت خود را در خصوص مسئولیت اجتماعی نسبت به ارائه خدمات مضاعف کنند.

استاندار قم اضافه کرد: شهر مقدس قم از بافت‌های فرسوده شهری و ساختمان‌های قدیمی برخوردار است و مسئولان باید در احیا آنها تصمیماتی اتخاذ کند.

آقامیری خاطرنشان کرد: استان قم به لحاظ محورهای مواصلاتی در مسیر ۱۷ استان کشور قرار دارد و این موضوع حائز نکاتی است که باید مورد توجه بیشتری باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ