قتل مرد سالمند توسط دو نوجوان زیر ۱۸ سال

اقتصاد ایران:  دو پسر نوجوان که متهم هستند مردی میانسال را با ضربه چاقو به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند. متهمان که هر دو زیر ۱۸ سال هستند، یک سال قبل زمانی بازداشت شدند که مرگ مرد ۵۰ ساله‌ای در بیمارستان به پلیس گزارش شد. پرستاران به ماموران گفتند وقتی این مرد به بیمارستان آورده شد شاهرگش آسیب جدی دیده بود. به همین دلیل تلاش‌ها برای نجات او فایده‌ای نداشت و جان سپرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، متهمان که هر دو زیر ۱۸ سال هستند، یک سال قبل زمانی بازداشت شدند که مرگ مرد ۵۰ ساله‌ای در بیمارستان به پلیس گزارش شد. پرستاران به ماموران گفتند وقتی این مرد به بیمارستان آورده شد شاهرگش آسیب جدی دیده بود. به همین دلیل تلاش‌ها برای نجات او فایده‌ای نداشت و جان سپرد.

در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد مقتول با دو نوجوان در پارکی درگیر شده است. با توجه به اطلاعاتی که شاهدان به ماموران دادند هر دو نوجوان بازداشت شدند. یکی از دو نوجوان به قتل اعتراف کرد و به این ترتیب کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی که در شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، ابتدا کیفرخواست علیه دو متهم خوانده شد و سپس والدین مقتول به عنوان ولی دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

سپس متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: روز حادثه من و دوستم در پارک بودیم و داشتیم مواد مصرف می‌کردیم که مقتول سمت ما آمد و گفت که بروید کنار. او با تندی با ما صحبت کرد و من و دوستم را کتک زد. وقتی داشت محکم ما را می‌زد، چاقو را جلوی او گرفتم تا بترسد و فرار کند، چون ما هم می‌خواستیم فرار کنیم. من چاقو را جلوی صورتش تکان می‌دادم که ناگهان به شاهرگش برخورد کرد.

متهم درباره اینکه به چه دلیل چاقو همراه داشت، گفت: ما برای تقسیم مواد چاقو داشتیم و اصلاً قصد دعوا نداشتم.

سپس متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت. او که به معاونت در قتل متهم است اتهام خود را رد کرد و گفت: ما کنار هم در پارک نشسته بودیم و داشتیم مواد مصرف می‌کردیم که مرد ۵۰ ساله به سمت ما آمد و پرخاشگری کرد. ما اصلاً او را نمی‌شناختیم. چون داشتیم مواد مصرف می‌کردیم، سعی کردیم فرار کنیم، اما او خیلی تندی کرد و ما را کتک زد. برای اینکه بتوانیم از دست او فرار کنیم دوستم چاقو کشید من اصلاً در جریان نبودم او چاقو دارد و در درگیری هم نقشی نداشتم.

بعد از گفته‌های متهمان، مشاور کانون و وکیل مدافع آنها نیز صحبت‌های خود را مطرح کردند و در نهایت هیات قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ