۲۳۰ برنامه طی هفته تربیت بدنی در زنجان برگزار می شود

اقتصاد ایران: زنجان-مدیر کل ورزش و جوانان زنجان از اجرای ۲۳۰ برنامه در هفته تربیت بدنی در این استان خبر داد و گفت: تمرکز برنامه ها در حوزه همگانی و ترویج و توسعه ورزش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد بازرگان از اجرای ۲۳۰ برنامه در هفته تربیت بدنی در زنجان خبر داد و گفت: تمرکز برنامه‌ها در حوزه همگانی و ترویج و توسعه ورزش است و از فرصت هفته تربیت بدنی برای توسعه ورزش همگانی در سطح شهر بهره خواهیم برد.

وی افزود: هفته تربیت بدنی همزمان با سراسر کشور از فردا ۲۶ مهر سال جاری آغاز می‌شود و تا دومین روز از آبان نیز ادامه دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان با بیان اینکه طی این هفته ۳۵ برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: ۹۰ برنامه ورزشی همگانی، ۸۷ برنامه در حوزه قهرمانی ۲ برنامه عمرانی و ۱۷ مورد برنامه حوزه جوانان و سایر نیز لحاظ شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در دو روستای زرین گل و برون از توابع شهرستان خدابنده، اعزام ۵۰ مورد کاروان تجهیزات ورزشی به روستاهای استان، تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی در مراسم های جداگانه، همایش ویژه ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی سطح شهر در مجموعه ورزشی انقلاب، اجرای همزمان همایش پیاده روی، دوچرخه سواری و دوومیدانی در شهر زنجان روز جمعه ۴ آبان، جشنواره پرواز پاراگلایدرها در سایت پروازی طارم، همایش استانی شو سواره در زنجان، جشنواره بازی‌های بومی محلی و مسابقه مچ اندازی ویژه بانوان در پارک بانوان، میزبانی مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور، میزبانی اردوی تیم ملی ژیمناستیک و کونگ فو و اختصاص یک روز ورزش رایگان در اماکن ورزشی در هیأت‌ها و شهرستان‌های تابعه و ارائه مشاوره‌های رایگان در حوزه ازدواج و خانواده را از دیگر برنامه‌های هفته اعلام کرد.

وی اظهار داشت: در راستای ارج نهادن و گرامیداشت مقام پیشکسوتان ورزش استان با حضور مقام عالی استان از سه چهره ماندگار ورزش استان آقایان ایپکچی، انگورانی و رهبری چهارشنبه ۲۵ مهرماه در سالن مهرانه تجلیل خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: شعار هفته تربیت «ایران قوی، ورزش قوی»، نامگذاری شده و طبق پیش بینی‌ها ۳۵ هزار نفر در برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ