عملیات امداد و نجات کوهستان در مازندران ۱۵ درصد رشد داشت

اقتصاد ایران: ساری- مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: شمار عملیات امداد و نجات در کوهستانی سال جاری نسبت شش ماه اول سال قبل رشد ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی فخاری از سهم ۱۶ درصدی هلال‌احمر مازندران در اجرای عملیات‌های امداد و نجات کشور در ۶ ماهه نخست سال جاری خبرداد.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران با بیان افزایش ۶ درصدی پوشش امدادی هلال‌احمر به حوادث ترافیکی و افزایش ۱۵ درصدی امداد و نجاتکوهستان در بازه زمانی فوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت؛ ارائه خدمات امدادی به ۹۸۴ ترافیکی، ۱۷۶ حادثه شهری، ۸۹ حادثه کوهستان، ۲۶ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۸۲۱ حادثه دریایی و ساحلی ،۶۷ حادثه جوی، ۲۹۵ حادثه فوریت پزشکی، ۳۴ حادثه دریایی، ۱۷ حادثه حمله حیوان، ۹۹ حادثه مفقودی، ۲۳ حادثه جنایی ،۴ حادثه انفجار و آتش سوزی، رهاسازی ۷۸ مصدوم و همچنین پوشش امدادی به ۱۲ برنامه مناسبتی و پاسخگویی به هزار و ۷۳۴ مراجعه حضوری از مهمترین خدمات امدادی هلال‌احمر مازندران در ۶ ماه گذشته بوده است.

فخاری افزود؛ در همین راستا سه هزار و ۳۶۴ نفر به صورت سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد و نجات هلال‌احمر مازندران دریافت و بیش از هزار و ۴۶۱ نفر از مصدومان حوادث مختلف نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

فخاری با بیان اینکه در ۴ حادثه نیز از ظرفیت بالگرد امدادی استفاده شد تصریح کرد؛ هلال‌احمر مازندران از نظر پاسخگویی به فوریت‌ها و انجام عملیات‌های امداد و نجات در شمار استان‌های برتر کشور قرار دارد.

وی گفت: مجموع چهار هزار و ۹۶۱ تیم عملیاتی با بکارگیری تجهیزات امدادی اعم از آمبولانس و خودروی نجات و پشتیبانی در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ