افتتاح هر مدرسه با خود شور و شعف وارد منطقه می کند

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: افتتاح هر مدرسه در هر نقطه ای با خودش شور و شعف می آورد و چراغ تحصیل را روشن می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی صبح امروز چهارشنبه در آئین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان که در مدرسه مهدیه شهرک الهیه اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جای بسی خرسندی است، افتتاح هر مدرسه شور و شعف می‌آورد خصوصاً مدرسه‌ای که به نام مبارک مهدی یا مهدیه باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب نام این مدرسه داستان کوتاهی دارد، گفت: مدرسه‌ای در شهرکی به دلیل اینکه تعطیل شد و سکونتی نداشت این اتفاق زیبا رقم خورد و کد مدرسه با این نام مبارک که موجب خیر و برکت خواهد بود در این مکان مقدس قرار گرفت که خوشبختانه شاهد حضور دانش آموزان هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه در استان هماهنگی، همراهی و همدلی بین مجموعه‌ها وجود دارد، افزود: با همراهی بسیج سازندگی، سپاه حضرت ولیعصر (عج)، نوسازی مدارس و دیگر ارگان‌ها هر روز شاهد اتفاقات خوبی هستیم و یکی از اتفاقات افتتاح مدرسه مذکور است.

حبیبی بیان کرد: طرح شهید عجمیان که موجب شاداب سازی بسیاری از مدارس خوزستان شد ناشی از همکاری و همدلی است.

وی با بیان اینکه برخی از سازمان‌ها و صنایع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی کمک می‌کنند، اظهار کرد: توزیع ۶ هزار بسته نوشت افزار روز گذشته توسط یکی از شرکت‌های صنعتی انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: گاهی نوشت افزار، گاهی توانمندسازی معلمان و گاهی افتتاح مدرسه نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش که یک سازمان حاکمیتی است را نشان می‌دهد. امروز خوشحال هستیم که در این فضا بهترین معلمان ما همکاری می‌کنند.

حبیبی به انعقاد یک تفاهم نامه با سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اشاره و عنوان کرد: در این مکان قرار است بهترین آموزگاران ما قرار گیرند و بهترین دانش آموزان تربیت شوند. این مدرسه نه تنها خودش الگو خواهد بود بلکه قطعاً برای سایر مدارس نیز الگو خواهد شد.

وی با بیان اینکه معتقد هستیم مدیر نقش کلیدی در مدرسه دارد، تصریح کرد: مدرسه تراز انقلاب از همین مدرسه‌ها شروع خواهد شد و دانش آموزانی در راستای سند تحول بنیادین و حیات طیبه رشد خواهند کرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، امیدواریم بتوانیم از این فضاها بهترین استفاده را داشته باشیم، آسفالت، آجر، سیمان، قیر و هر چیز دیگری زمانی حیات دارد که یک معلم به آن جان دهد، اینها زمانی ارزش پیدا می‌کند که دانش‌آموز حضور داشته باشد و در واقع حضور دانش‌آموز مرحله اول حیات زندگی است، پس از آن آموزگار، معلم و مدیر قرار می‌گیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ