نخستین جایزه ریاضی «بهزاد» گناوه برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: گناوه- فراخوان نخستین جایزه ریاضی «بهزاد» شهرستان گناوه ویژه آموزگاران و دانش آموزان این شهرستان منتشر شد.

مسئول کمیته اجرایی نخستین جایزه ریاضی «بهزاد» شهرستان گناوه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جایزه ریاضی «بهزاد» شهرستان گناوه نمادی از ارادت به علم و تلاشی برای تجلیل از خادمان به جامعه و شناسایی و تقدیر از استعدادهای درخشان در حوزه ریاضی شهرستان است.

مصطفی خرمی افزود: جایزه ریاضی «بهزاد» شهرستان گناوه به پاس سال‌ها تلاش و خدمت بی شائبه و مقام علمی «بهزاد بهزادی» دبیر و معلم نمونه ریاضی شهرستان گناوه و استان بوشهر به نام ایشان نامگذاری شده و به همکاری بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر، انجمن دوستداران کتاب و انجمن خیریه نسیم زندگی و جمعی از اشخاص حقیقی برگزار می‌شود.

وی گفت: این جایزه در ۲ سطح دانش آموزان و دبیران و معلمان شهرستان برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند بر اساس شرایط اعلام شده آثار خود به دبیرخانه برگزاری این جایزه ارسال کنند.

مسئول کمیته اجرایی نخستین جایزه ریاضی شهرستان گناوه گفت: کسب رتبه در جشنواره‌ها، مسابقات رسمی ریاضی در استان و کشور و چاپ مقاله در نشریات معتبر از ملاک‌ها و معیارهای انتخاب برگزیدگان برای شرکت کنندگان در سطح دبیری این جایزه است.

وی گفت: در سطح دانش آموزی در مقاطع مختلف تحصیلی نیز نگارش مقاله یا ارسال فیلم با موضوع اعلامی کمیته داوران ملاک انتخاب برگزیدگان خواهد بود.

مسئول کمیته اجرایی نخستین جایزه ریاضی شهرستان گناوه با اشاره به موضوعات اعلام شده از سوی این جشنواره برای دانش آموزان مقاطع مختلف گفت: در مقطع ابتدایی موضوع‌ها شامل کسرها، اعداد و الگوها، ضرب و تقسیم، در مقطع متوسطه اول: عبارت‌های جبری، معادله‌ها و اعداد گویا و اعداد صحیح و گویا و در مقطع متوسطه دوم مفهوم تابع، آمار و احتمال، مثلثات و یک موضوع از هندسه موضوعات اعلام شده در سطح دانش آموزی است.

وی گفت: آخرین مهلت ارسال آثار یکم اسفند سال جاری است و علاقمندان می‌توانند آثار خود از ۲۰ مهرماه با رعایت شرایط مندرج در فراخوان به شماره اعلام شده یا دبیرخانه جایزه ریاضی بهزاد گناوه ارسال کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ