دانش و فناوری در حوزه سلامت از جنبه‌های اقتدار و عزت کشور است

اقتصاد ایران: اردبیل- رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: دانش و فناوری در حوزه سلامت و درمان یکی از جنبه‌های اقتدار و عزت یک کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسام رسولی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مدیرعامل شرکت بن یاخته‌های رویان با پزشکان و مسئولین حوزه سلامت استان با بیان اینکه محققان و پژوهشگران جهاد دانشگاهی در زمینه سلول درمانی در مرزهای دانش حرکت و افتخار آفرینی می‌کنند، اظهار کرد: طبیعی است هر مملکتی می‌خواهد پیشرفت کند باید در مسیر علم و فناوری حرکت کند.

وی با اشاره به اینکه دانش و فناوری در حوزه سلامت و درمان یکی از جنبه‌های اقتدار و عزت یک کشور است، تصریح کرد: سلامت از لحاظ اهمیت یکی از حساس‌ترین بخش‌های هر جامعه است و موفقیت در این زمینه به توسعه و ارتقای جایگاه آن جامعه کمک می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: در زنجیره مدیریت دانش سلامت چند حلقه اساسی وجود دارد که شامل تولید دانش، تبدیل دانش به فناوری و تبدیل فناوری به خدمت و ثروت برای جامعه، است، در این میان پزشکان و متخصصان حوزه درمان در زمینه ترویج دانش‌های نوین و کاربردی ساختن آن نقش کلیدی دارند

رسولی با اشاره به نقش مؤثر پزشکان زنان و زایمان در آگاهی‌بخشی و هدایت خانواده‌ها به ذخیره‌سازی خون بند ناف خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی استان اردبیل تعامل خوبی با انجمن علمی متخصصین زنان و زایمان استان اردبیل در زمینه درمانی و آموزشی دارد که امیدواریم این همکاری‌ها روز به روز ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه امید داریم نشست با پزشکان و مسئولین حوزه سلامت استان، منشأ خیر و برکت برای استان باشد، گفت: تمام تلاش خود را برای شبکه‌سازی قوی‌تر بین جهاد دانشگاهی و حوزه درمانی استان به کار گرفته‌ایم تا با این همکاری و تشکیل یک زنجیره قوی از علم و خدمت برای این جامعه ادای دین کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ