اقدام جالب گاریدو در دیدار دوستانه دیروز پرسپولیس

اقتصاد ایران: خوان گاریدو برای اینکه شاگردانش از فرم مسابقه خارج نشوند روز گذشته یک بازی دوستانه با تیم امید پرسپولیس برای آنها در نظر گرفت

فرهیختگان: خوان گاریدو برای اینکه شاگردانش از فرم مسابقه خارج نشوند روز گذشته یک بازی دوستانه با تیم امید پرسپولیس برای آنها در نظر گرفت. این در شرایطی بود که تیم امید پرسپولیس دو روز قبل از این مسابقه در رقابت‌های لیگ برتر تهران به میدان رفته بود و در این شرایط عباس آقایی نمی‌توانست از تیم اصلی در این مسابقه به طور کامل بهره ببرد. در همین راستا گاریدو بازیکنان جوان تیمش را به ترکیب تیم امیدها اضافه کرد تا هم به تیم حریف کمک کرده باشد و هم اینکه شرایط جوانان پرسپولیس را بسنجد که ۵، ۶ بازیکن هستند.

خوشامدگویی به باقری و جلسه با او

کریم باقری بعد از جلسه‌ای که روز دوشنبه در ساختمان باشگاه با خوان گاریدو و رضا درویش داشت از روز گذشته در تمرینات سرخپوشان حاضر شد. بازگشتی که با استقبال بازیکنان پرسپولیس همراه شد و هر یک از آنها خوش‌وبش گرمی با وی داشتند. در این بین گاریدو دستیارانش را جمع کرد و در مرکز میدان باقری را به آنها معرفی کرد و وظایف او را در تیم تشریح کرد. این جلسه سرپایی مربیان پرسپولیس 10 دقیقه‌ای زمان برد.

استفاده از همه بازیکنان

گاریدو در بازی دوستانه با امیدها سعی کرد از همه بازیکنان حاضر در تمرینات تیمش استفاده کند. این درحالی بود که ملی‌پوشان داخلی و خارجی پرسپولیس غیبت داشتند و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم زیر نظر کادر پزشکی کارهای درمانی خود را انجام داد. در این مسابقه همچنین پای لوکاس ژوائو نیز به گلزنی باز شد و سعید مهری هم یکی از گل‌ها را به ثمر رساند.

تمرین قبل از سفر به قطر

سرمربی پرسپولیس در نظر دارد در روز سفر تیمش به قطر یک جلسه تمرین تاکتیکی برای شاگردانش در نظر بگیرد. از آنجا که سفر سرخپوشان قرار است عصر روز پنجشنبه باشد، گاریدو خواسته بازیکنان صبح در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر و بعد از تمرین و صرف ناهار اعضای تیم راهی فرودگاه شوند تا با پرواز اختصاصی راهی دوحه شوند. این در شرایطی است که ملی‌پوشان پرسپولیس قرار است در قطر به اردوی این تیم ملحق شوند. هرچند هنوز وضعیت اورونوف مشخص نیست با وجود اینکه گاریدو خواسته او زودتر به تهران بیاید.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ