رونق اشتغال استان‌ها در گرو ارتباط کسب وکارها با مرکز است

اقتصاد ایران: زاهدان_ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: رونق اشتغال استانهای کم برخوردار، در گرو ارتباط واحدهای کسب و کار با مراکز مرتبط ملی، است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کریمی بیرانوند شامگاه سه شنبه در نشست وبیناری با مدیران و معاونین ادارات کل و فعالان اقتصادی، معدنی و صنعتی استان‌های کشور، بیان کرد: با توجه به اینکه در برخی از استان‌ها، شرکت بزرگ، هلدینگ و یا مراکز و نهادهای اقتصادی قابل توجه خاصی وجود ندارد، در راستای رونق واحدهای معدنی، صنعتی و تولیدی با نقاط برخوردار کشور باید با واحدهای فعال اقتصادی در بخش‌های مورد نیاز آن خطه ها، ارتباط گیری و از توان و ظرفیت آنها بهره گیری کرد.

وی ادامه داد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نهادها، ادارات و مراکز زیر مجموعه، در راستای توسعه اشتغال و کارآفرینی در جامعه با تمام توان پای کار بوده و خواهد بود.

احصای شرکت‌های نیمه فعال و غیرفعال صنعتی و معدنی سیستان و بلوچستان در گام اول

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست وبیناری، ضمن تقدیر از نگاه ویژه دولت و خصوصاً وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال و غیر فعال استان‌ها در حوزه‌های صنعتی و معدنی و تولیدی، گفت: در گام اول طی ۱۰ روز اخیر واحدهای معدنی، صنعتی و تولیدی چهار شهرستان زاهدان (نصرت آباد و حصاروئیه)، خاش و میرجاوه و تفتان با همکاری بخشداران و فرمانداران و مسؤولان، مورد بررسی قرار گرفت.

خلیل احمد سلامی افزود: یکی از بزرگترین مشکلات سیستان و بلوچستان، نبود شرکت‌های مادر، هلدینگ و مراکز اقتصادی است، در این راستا نیازمند همکاری وزارت خانه و سایر ادارات کل در استان‌های برخوردار برای ارتباط دادن واحدهای صنعتی و معدنی این استان با واحدهای سایر استان‌ها هستیم.

شایان ذکر است در این نشست وبیناری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ