موانع فعالیت پتروشیمی دهلران برطرف می‌شود

اقتصاد ایران: ایلام-نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس گفت: موانع فعالیت پتروشیمی دهلران برطرف می‌شود.

اسدالله چراغی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان داشت: در راستای حل مشکلات و مسائل پتروشیمی دهلران جلسه‌ای با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه همه تجهیزات پتروشیمی دهلران خریداری ودر محل سایت دپو شده‌اند، پذیرفتنی نیست که این پروژه با سرمایه‌گذاری بالای که صورت گرفته تعطیل شود.

چراغی با انتقاد از مدیران پتروشیمی دهلران، گفت: عدم مدیریت و برنامه ریزی درست مدیران سبب شده که بیش از ۲ هزار نفر از جوانان بومی منطقه که در این پروژه مشغول بودند، بیکار شوند که این ظلم آشکاری در حق جوانان مرزدار دهلران است.

نماینده مردم شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و ب دره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صندوق بازنشستگی نفت باید به تعهدات خود برای تکمیل و راه اندازی این پروژه پای کار بیایند.

چراغی با انتقاد از تعلل و عدم توجه و پیگیری مدیرعامل پتروشیمی و اعضای هیئت مدیره، افزود: این حجم از سرمایه‌گذاری انجام شده نباید رها شود و مدیران شرکت باید با تمام توان برای از سرگیری فعالیت آن جدیت بیشتری به خرج بدهند.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همه توان خود را برای فعالیت مجدد این پروژه به کار خواهم بست.

چراغی ادامه داد: تخصص اعتبار برای راه‌اندازی مجدد پروژه از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی باشد.

در ادامه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: وزارت نفت برای ازسرگیری این پروژه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

حسین عباس زاده گفت: قطعاً در هفته آینده جلسه با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره پتروشیمی دهلران برگزار و برای حل مشکلات چاره اندیشی خواهد شد.

وی بیان داشت: برای برسی و احصا مشکلات این پروژه در آینده نزدیک بازدید خواهم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی کشور افزود: قطعاً پروژه با این حجم سرمایه‌گذاری باید تعیین تکلیف شود و پیگیری نماینده مردم حوزه انتخابیه دهلران در راستای راه‌اندازی این پروژه قابل تقدیر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ