الگوهای ایثار و مقاومت را به نسل جوان معرفی کنیم

اقتصاد ایران: شهرکرد-فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: باید با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا، الگوهای ایثار و مقاومت را به نسل جوان معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی کنگره شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تأکید بر مشارکت همگانی در برگزاری کنگره اظهار کرد: شهدا هیچ نیازی به نام و نشان‌هایی که ما در این دنیا تعریف می‌کنیم ندارند، چون آنها در بقا و جوار ذات الهی هم مقدس و هم ماندگار هستند.

وی تصریح کرد: حضور ما در این برنامه‌ها شریک شدن در ثواب می‌باشد و پیرو بیانات مقام معظم رهبری، پاسداشت یاد و نام شهدا یک کار جهادی است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: دشمنان به دنبال هویت زدایی از جوانان و تبدیل عشق به نظام و ولایت و اسلام و شهدا به نفرت هستند؛ لذا باید با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا، الگوهای ایثار و مقاومت را به نسل جوان معرفی کنیم.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۵۷۷ شهید دانش آموز دارد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: یکی از اقشاری که دِین خود را نسبت به نظام و انقلاب در ۸ سال دفاع مقدس و در امتداد انقلاب ادا کردند، قشر عزیز و عظیم دانش آموز بوده است.

کرم نظری افزود: قشر دانش آموز بیش از ۳۶ هزار شهید در کشور و بیش از ۵۷۷ شهید دانش آموز در استان چهارمحال و بختیاری تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: برای تکریم و بزرگداشت مقام شهدای عزیز دانش آموز به توفیق الهی کنگره شهدای دانش آموز و بزرگداشت «شهید ظفر خالدی» کم سن و سال ترین شهید دفاع مقدس که بعنوان شهید شاخص کشور از سوی سازمان بسیج مستضعفین معرفی شده است، روز ۱۲ آبان ماه ساعت ۹ صبح در مصلی شهر لردگان برگزار می‌شود.

نظری خاطرنشان کرد: این روز با ایام اعزام کاروان پیاده لردگان به جبهه‌های نبرد هشت سال دفاع مقدس و همچنین روز لردگان و هفته استکبار ستیزی و هفته بسیج دانش آموزی تقارن دارد.

گفتنی است؛ در این جلسه وظایف دستگاه‌های مختلف تعیین و پیرامون برنامه‌های برگزاری باشکوه کنگره شهدای دانش آموز و بزرگداشت شهید ظفر خالدی شهید شاخص کشور در لردگان هم اندیشی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ