باید محور مقاومت را تقویت کنیم/ به هرگونه تجاوزی پاسخ می‌دهیم

اقتصاد ایران: نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنان ایران و به طور خاص رژیم صهیونیستی بدانند هر اقدامی علیه ایران انجام دهند، پاسخ جدی دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام سید محمود نبویان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی از سال گذشته تاکنون، بیش از ۴۰ هزار زن و بچه فلسطینی را با موشک‌های آمریکایی تکه تکه کرده و نشان داده بویی از انسانیت نبرده است.

وی متذکر شد: با وجود این، اخیراً نتانیاهو، نخست‌وزیر آدم‌کش رژیم صهیونیستی به مردم ایران وعده آزادی داده است. این جنایتکار حرف‌هایی زده که اصلاً با ذات وی که آدم‌کشی است، سنخیتی ندارد. او وعده آزادی را به مردم غزه و لبنان هم داده بود، اما می‌بینیم چگونه آنان را به خاک و خون کشیده است. قطعاً اگر پاسخ درخوری به آنان داده نشود، بعد از غزه و لبنان، سراغ ایران و سایر کشورهای منطقه هم خواهند آمد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نماینده‌های ملت در مجلس شورای اسلامی هستیم و به مردم اطمینان می‌دهم هیچ وقت اجازه نخواهیم داد کشورهای غربی ظالم و همچنین اسرائیل به سراغ زن و بچه‌های ملت ایران بیایند و به کشورمان تجاوز کنند. ما در مقابل جنایتکارانی چون صهیونیست‌ها می‌ایستیم تا حساب کار دستشان بیاید و جرأت تعرض به ایران و ایرانی را نداشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نیازی نیست ما به صورت مستقیم وارد جنگ با اسرائیل شویم، گفت: ما باید بازوان ملت ایران در منطقه را مورد حمایت قرار داده و تقویت کنیم که قطعاً این کار را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه ما باید به صورت غیرمستقیم و برای دفاع از منافع ملت ایران و کمک به جبهه مقاومت، با اسرائیل مقابله کنیم، اظهار کرد: نه تنها خودمان، بلکه الان باید سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی را ترغیب به حمایت از محور مقاومت کنیم.

نبویان توضیح داد: نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه یکپارچه‌ای به مقابله با رژیم صهیونیستی دارد. عده‌ای می‌گویند ممکن است دولت مخالف باشد که ما به صهیونیست‌ها پاسخ دهیم، اما تاکید می‌کنم اینگونه نیست و کل نظام و سه قوه موافق هستند که در مقابل هر گونه تجاوز، نامردی و جنایات اسرائیل بایستیم. دشمنان ایران و به طور خاص رژیم صهیونیستی بدانند هر اقدامی علیه ایران انجام دهند، پاسخ جدی از سوی ایران دریافت خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ