بیرانوند: همه ما را تحت فشار گذاشتند که انتقام بگیریم

اقتصاد ایران: علیرضا بیرانوند می‌گوید بازیکنان تیم ملی یک نمایش فوق العاده را مقابل قطر به نمایش گذاشته‌اند.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند می‌گوید بازیکنان تیم ملی یک نمایش فوق العاده را مقابل قطر به نمایش گذاشته‌اند.

 علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی، پس از پیروزی 4 بر یک مقابل قطر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: خیلی خوشحالم. تبریک می‌گویم به مردم عزیزم. به تمام کسانی که امروز ما را تنها نگذاشتند در امارات. یک بازی واقعا فوق العاده بود. نیمه اول هم خوب شروع کردیم و دو سه پرس خوب داشتیم که توپ‌هایمان به گل وارد نشد و متاسفانه گل خوردیم.

او سپس در بخش دیگری از حرف‌هایش با اشاره به انتقامی بودن بازی اضافه کرد: این حق را به مردم و کارشناسان می دهیم. ما را برای انتقام تحت فشار گذاشتند. ولی واقعا چنین چیزی در ذهن ما نبود. این را می‌دانستیم که مردم چنین چیزی از ما می‌خواهند. شاید اگر طبق ذهن مردم اگر پیش می‌رفتیم، ضربه می‌خوردیم و آن بازی خودمان را انجام نمی‌دادیم. یک بازی خیلی خوب انجام دادند بچه‌ها. تبریک می‌گویم به آنها.

بیرانوند با اشاره به بازی نیمه نهایی جام ملت ها گفت: الان همه ما مدام به آن بازی برمی‌گردیم که چه شد؟! واقعا حیف. ای کاش قبل از قطر ما ژاپن را نمی‌بردیم و یک تیم دیگر را می‌بردیم و واقعا می‌شد در آن صورت به فینال رفت.

او سپس در واکنش به این سوال که تیم ملی پس از پیروزی مقابل ژاپن تحلیل رفت بیان کرد: بچه‌ها کار بزرگی مقابل ژاپن کردند و یک مقدار روی بازی بعدی تاثیر می‌گذارد.

سنگربان تیم ملی درباره حضور مردم هم اینطور اظهارنظر کرد: خدا را شکر اتفاقی افتاد که کیف کردیم. می‌دانستیم که همیشه مردم ایران تیم‌های ملی را تنها نمی‌گذارند. می‌دانستیم در امارات ایرانی‌های زیادی هستند و تنها نیستیم. برد خیلی خوبی بود و برویم تا فیفادی بعدی ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ