هیئت تطبیق شهرستان ارومیه در مورد مصوبه شورای شهر تشکیل می شود

اقتصاد ایران: ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه در مورد تغییر شهردار در هیئت تطبیق شهرستان بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین عماری عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه و تغییر شهردار ارومیه، اظهار کرد: امروز در شهرداری ارومیه توسط شورای شهر تغییراتی اتفاق افتاد درواقع دیروز جلسه‌ای که شورای اسلامی شهر داشته‌اند در مورد شهر دار تصمیماتی گرفته‌اند که طبق وظایف قانونی که شورای شهر برعهده دارند جلسه تشکیل می‌دهند.

وی افزود: یکی از وظایفی که فرمانداری برعهده دارد رسیدگی به مصوبات شوراهای اسلامی است در خصوص مصوبه‌ای که شورای شهر در بحث شهردار ارومیه مصوب کرده‌اند ما در اسرع وقت نسبت به تشکیل هیأت تطبیق شهرستان اقدام خواهیم کرد.

عماری در ادامه گفت: این هیئت متشکل از کارشناسان هیأت و نمایندگان قوه قضائیه- شورای اسلامی استان و نماینده وزرات کشوراست و به مصوبات شوراها رسیدگی می‌کنند؛ اگر مصوبات شوراها منطبق با قوانین و ضوابط شهرداری باشد مورد تائید و اگر مورد ایراد باشد مورد مخالف قر ار می‌گیرد.

فرماندار ارومیه افزود: وظیفه اول و ذاتی ما ارائه خدمات به مردم بدون تعلل در تمامی دستگاه‌های شهرستان و شهرداری ارومیه است و در مورد این مصوبه شورای شهر ارومیه، در اولین جلسه هیأت تطبیق طرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: هر مصوبه‌ای که از شوراهای اسلامی شهر و روستا به بخشداری ابلاغ می‌شود اگر مورد تائید هیأت تطبیق باشد عملیاتی می‌شود و اگر مورد مخالفت هیأت تطبیق باشد و شورای شهر بر نظر خود اصرار و ابرام داشته باشد در مراجع بالادستی و هیأت حل اختلاف استان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

شورای شهر ارومیه با تشکیل جلسه‌ای رأی بر برکناری شهردار ارومیه داده و جوان کیا را به عنوان سرپرست شهرداری تعیین کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ