منظور امام خمینی(ره) از صدور انقلاب اسلامی کشور گشایی نبود

اقتصاد ایران: ری- تولیت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان این که منظور امام از صدور انقلاب اسلامی، کشور گشایی نبود، اظهار کرد: منظور امام ایجاد فرهنگ ایستادگی در برابر ظالمان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر بعدازظهر سه‌شنبه در دیدار فرماندهان سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب ری گفت: امنیت جز اولویت‌های اصلی در نظام اسلامی است.

وی نقش سپاه، بسیج و نیروهای مسلح در ایجاد امنیت را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر در جایی امنیت نباشد، مردن برای انسان شایسته‌تر از زنده ماندن است.

تولیت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه منظور امام از صدور انقلاب اسلامی، کشور گشایی نبود، اظهار کرد: منظور امام این بود که ما می‌توانیم با ایجاد فرهنگ مقابله با طاغوت و ظلم، کاری کنیم که ملت‌ها خودشان جوشش پیدا کنند و در برابر ظالمان بایستند و این اتفاق امروز در جهان افتاده است، امروز شیعیان در لبنان، در مقام رفیعی قرار داشته و تأثیرگذاری آنها در مناطق مختلف بسیار زیاد است.

قاضی عسکر اظهار کرد: نقش شهید سید حسن نصرالله در ایجاد جبهه متحد شیعه، سنی، مسیحی و دروزی در لبنان انکارناپذیر است، امروز دایره این جبهه گسترده شده و انصارالله در یمن و حشدالشعبی در عراق، نواری را ایجاد کرده اند که رژیم صهیونیستی در محاصره قرار گرفته و نه تنها به اهدافش نرسیده، بلکه در مرزهای خود هم امنیت ندارد، دشمن تصور می‌کرد با شهادت سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان، کار مقاومت تمام می‌شود، اما امروز شاهد هستیم نیروهای حزب الله لبنان در مرزها مستقر هستند و با مقابله با دشمن آنها را به عقب برگرداندند.

وی عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح در وعده صادق ۲ را بسیار مهم و اساسی خواند و گفت: این عملیات ابهت پوشالی دشمن را در منطقه و جهان شکست و امروز علاوه بر اینکه رژیم صهیونیستی در ضعف و زبونی قرار گرفته بلکه سران آمریکا و اروپا هم در سرگردانی به سر می‌برند به طوری که پمپئو وزیرخارجه سابق آمریکا اذعان کرده که ایران می‌تواند با موشک‌های بالستیک خود ده‌ها بار اسرائیل را بمباران کند و امروز همه دنیا اعتراف می‌کنند که اگر آمریکا نبود، رژیم صهیونیستی مدتی کوتاه بیشتر نمی‌توانست دوام بیاورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ