مجتمع گاز پارس جنوبی به برندی مهم در صنعت کشور تبدیل می‌شود

اقتصاد ایران: مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: کارکنان توانمند مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه اتحاد و خلاقیت نیروی انسانی به‌عنوان الگو و برندی مهم در صنعت کشور خوش درخشیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جولایی مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مهر) در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید این مجتمع گازی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی و توانمندی کارکنان و متخصصان لایق و نوآور به جایگاه بسیار ارزشمندی رسیده و این دستاوردهای مهم نشان از زحمات شبانه‌روزی همه سربازان جبهه اقتصادی در این مجموعه عظیم گازی است.

وی ادامه داد: همه کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی برای تحقق ارزش‌های مهم باید اتحاد، پشتیبانی و نوآوری در کارها را پیاده‌سازی و جاری کنند و با یکدیگر رقابت داشته باشند.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه به اقدام‌های مهم در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: پالایشگاه‌های پارس جنوبی باید الگوهای مطلوب را پیاده‌سازی و فرآیندها را روزآمد کنند و بهبود ببخشند تا بتوانند به جایگاهی والا دست یابند و در کنار تولید پایدار و ایمن، بهترین‌ها را به ثبت برسانند.

جولایی با اشاره به موضوع سقف حقوق کارکنان، گفت: از روز نخست آغاز به‌کار وزیر نفت و همه مدیران ارشد این وزارت‌خانه، با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تشکیل کارگروه موضوع سقف حقوق به صورت جدی در حال پیگیری است و خوشبختانه تاکنون نشست‌های خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده است و امید داریم در آینده نزدیک شاهد خبرهای خوش در این حوزه باشیم.

وی افزود: از ظرفیت‌ها و تجربه‌های همه بزرگان این حوزه استفاده خواهیم کرد و در مسیر شکوفایی و عزت کشور با تمام توان گام برخواهیم داشت.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در ادامه تصریح کرد: اکنون آقای حسینی با برنامه و نقشه راه بسیار خوبی سکان هدایت بزرگترین مجتمع گازی کشور را برعهده گرفته است و همه کارکنان و مدیران اکنون در سایه همدلی، کار گروهی و خرد جمعی برای پیاده‌سازی برنامه‌ها حرکت خواهند کرد.

جولایی به شرایط بسیار حساس کشور اشاره و بیان کرد: کشور اکنون وارد جنگ اقتصادی شده است و همه کارکنان باید به صورت شبانه‌روزی در همه واحدهای مختلف پالایشگاهی هم‌صدا و همگام باشند تا بتوانیم از این مرحله مهم و حساس با موفقیت عبور کنیم.

وی در پایان از زحمات احمد باهوش، مدیرعامل پیشین مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی کرد.

تولید پایدار یکی از اولویت‌های اصلی در مجتمع گاز پارس جنوبی است

غلامعباس حسینی، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی هم در سخنانی گفت: امروز مهمترین موضوع و اولویت نخست در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید پایدار است که باید در سایه همدلی و جهاد شبانه همه کارکنان ثبت شود.

وی تصریح کرد: اکنون که افتخار هدایت مجتمع گاز پارس جنوبی را برعهده گرفته‌ام با همه توان در مسیر عزت و سربلندی کشور گام بر خواهم داشت و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده خواهم کرد.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه به بخشی از اولویت‌های مهم این مجتمع گاز اشاره و اعلام کرد: تولید پایدار و ایمن گاز، تعمیرات به موقع و کلیدی، همچنین رسیدگی و نگهداشت از تجهیزات مهم و راهبردی که از سرمایه‌های اصلی کشور هستند، جز اولویت‌های مهم این مجتمع بزرگ گازی کشور است.

حسینی ادامه داد: کار کردن در مجتمع گاز پارس جنوبی نوعی عبادت و جهاد است و خداوند بزرگ را شکرگزار هستم که این توفیق بزرگ نصیب اینجانب شده تا بتوانم در کنار خانواده بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی در جهاد اقتصادی کشور بهترین‌ها را ثبت کنیم.

وی گفت: یکی از نعمت‌های بسیار ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی، نیروی انسانی کارآمد، نوآور و خلاق است که در کشور سرآمد هستند و با بهره‌مندی از این نیروهای صادق و پای کار، شاهد دستاوردهای مهمی خواهیم بود.

تولید و فرآورش پایدار حتی در سخت‌ترین شرایط

احمد باهوش، مدیرعامل پیشین مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این آئین بیان کرد: طی این دو سال در مجتمع گاز پارس جنوبی به‌عنوان سرباز نظام و کشور خدمت کردم، کارهای بزرگی انجام شد و توانستیم در شرایط سخت، تولید پایداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف ازجمله تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های سیزده‌گانه با برنامه‌ریزی و نقشه راه به دستاوردهای خوبی رسیدیم و مطمئن هستم که با آمدن مهندس حسینی، این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل پیشین مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه، تصریح کرد: طی این مدت، فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم و دوران کنونی از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز مهم و حیاتی‌تر است.

باهوش در پایان، اظهار کرد: امروز که سکان هدایت مجتمع گاز پارس جنوبی به دست یکی از مدیران توانمند صنعت نفت کشور رسیده است، همه باید در سایه همدلی و اتحاد در کنار آقای حسینی حرکت کرده و هر روز شاهد ثبت دستاورد جدید در این مجتمع بزرگ گازی کشور باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ