چرا فقط پولدارا سرفیس می خرند؟

اقتصاد ایران: تاکنون این سوال را از خود پرسیده اید که چرا عده زیادی از افراد، خصوصا ثروتمندان سراغ خرید برخی محصولات مایکروسافت مثل سرفیس پرو می روند؟ آیا سرفیس فقط یک وسیله لاکچری است یا اینکه دلایل دیگری پشت انتخاب آن توسط ثروتمندان نهفته است؟ ما در ادامه این مقاله به بررسی برخی ویژگی های این تبلت-لپ تاپ های پرطرفدار پرداخته ایم که باعث جلب توجه ثروتمندان شده اند و حتما برای شما جالب خواهند بود.

طراحی لوکس سرفیس ها

سرفیس ها دارای طراحی شیک و بروز هستند. به خصوص مدل های جدید سرفیس مثل سرفیس پرو 10 و 11 که علاوه بر طراحی لوکس، کیفیت ساخت فوق العاده ای دارند. به علاوه، این دستگاه ها در رنگ های زیبا و خاص عرضه شده اند که باعث می شود هنگام کار با آنها واقعا احساس لاکچری بودن داشته باشید. کسانی که به ظاهر و کیفیت ساخت اهمیت می دهند، بدون شک سرفیس های مایکروسافت را انتخاب می کنند تا وسیله ای زیبا و در عین حال کارآمد داشته باشند.

فروشگاه های لاکچری

مایکروسافت استورها واقعا شیک و مدرن هستند. رزق و برق این فروشگاه ها باعث جلب توجه ثروتمندان می شود، چرا که ظاهر خوب برای این افراد اهمیت دارد. مایکروسافت استورها در سراسر جهان یک خصوصیت مشترک دارند، و این خصوصیت لاکچری بودن آنهاست. نمایندگی های رسمی محصولات مایکروسافت در ایران نیز دارای فضای بزرگ، شیک و بروز هستند. سرفیس ایرانیان یکی از نمونه های عالی این نمایندگی ها است که به عنوان معتبرترین مایکروسافت استور ایران شناخته می شود.

چند حالته بودن دستگاه

سرفیس ها می توانند هم به عنوان یک تبلت و هم به عنوان یک لپ تاپ مورد استفاده قرار گیرند. دستگاه در حالت تبلت با فرمان های لمسی کار می کند و برای کارکرد بهتر در این حالت می توانید از قلم سرفیس استفاده کنید تا تجربه کاربری بهتری داشته باشید. برای سوییچ به حالت رایانه نیز، کافی است کیبورد و موس سرفیس را به دستگاه متصل کنید تا یک لپ تاپ قدرتمند در اختیار داشته باشید. این ویژگی سرفیس به خریداران اطمینان می دهد که هیچ محدودیتی (چه زمانی و چه مکانی) برای کار با دستگاه نخواهند داشت.

قدرت پردازش فوق العاده و تنوع نرم افزاری

سرفیس ها به دلیل بهره مندی از پردازنده های نسل جدید اینتل و اسنپدراگون، قدرت پردازش عالی داشته و برای انجام کارهای سنگین دیجیتالی مناسب اند. با خرید این دستگاه ها می توانید کارهایی مثل طراحی گرافیک، برنامه نویسی، تردینگ، ادیت فیلم، گیمینگ و... را در سطح پیشرفته انجام دهید. همچنین، از آنجا که سرفیس ها از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی می کنند، کاربران محدودیتی در استفاده از نرم افزارها نخواهند داشت.

عمر طولانی و کیفیت بالا

سرفیس ها نه تنها گران قیمت، بلکه بسیار با کیفیت هستند. بسیار از افراد تصور می کنند که این گجت ها فقط گران و لاکچری هستند، اما این طرز فکر اشتباه است، چرا که سرفیس ها عمر طولانی دارند و قدرت عملکرد آنها قابل توجه است. ثروتمندان برای خرید هر چیزی به دو فاکتور (طول عمر و کیفیت) توجه می کنند. به همین دلیل هم ابایی ندارند تا برای خرید سرفیس پول زیادی پرداخت کنند، چرا که این خرید را به نوعی یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز در نظر می گیرند.

به دنبال خرید سرفیس های جدید هستید؟

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که همانند ثروتمندان به دنبال خرید جدیدترین مدل های سرفیس پرو اند، می توانید به فروشگاه سرفیس ایرانیان مراجعه کنید. سرفیس ایرانیان معتبرترین مایکروسافت استور ایران بوده و ارائه دهنده محصولات اصلی با کیفیت بالا است. این فروشگاه با ارائه خدمات پس از فروش عالی و گارانتی معتبر - چه حضوری و چه آنلاین - خیال شما را از بابت خرید امن راحت می کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ